משפחת סבי היגרה מפולין לגרמניה ב1895, סבי נולד בגרמניה ב1908. יש לי את תעודת הלידה (העתק) מגרמניה ושם רשום פולני. יש לי אישור מממשלת ישראל כי עלה לארץ ורשום שם כי נשא דרכון פולני ואת מספר הדרכון ותאריך ההוצאה שלו.... האם יש לי סיכוי? תודה מראש עופר
ככל הנראה יש לך סיכוי לכאורי.
מובן שכל התייחסות עניינית תצטרך להיות פרי של בחינת המסמכים שבידיך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רוקסנה, בהנחה שסבך ויתרה על אזרחותה הפולנית בתמורה להתרת עזיבתה את פולין נקבע בזמנו בבית המשפט העליון של פולין שויתור כזה בטל ומבוטל ואינו תקף ולכן ומשום כך, בהנחה שהפרטים נכונים, הרי ניתן להג...
המשך תשובה