שלום רב, אמי נולדה בפולין ולפני שנה טסה למקום היוולדה בכדי להגיש את הטפסים לזכאות לאזרחות. בעוד ימים ספורים תקבל את אזרחותה שאלתי היא האם אני זכאית לאזרחות גם כן רק מתוקף היותי בת לאזרחית? האם אני צריכה לדעת את השפה? האם יש מבחנים? תודה וחג שמח!
שלום שירי,
התשובות לשלוש השאלות ששאלת הן:
1. בהחלט.
2. לא.
3. ממש לא.
חג שמח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ספיר, הדרך היחידה המוכרת היא להגיש בקשה לאשרור אזרחות פולנית של הדור הראשון אחרי סבך שבחיים, תוך צירוף כלל המסמכים אודות סבך והוריו. לא ניתן לברר את אזרחותו של סבך מבלי לבצע את כל התהליך. ...
המשך תשובה