שלום, סבתא שלי נולדה בברית המועצות ועלתה לארץ בערך בגיל שנתיים כשבתעודת הזהות הנוכחית שלה כתוב שנולדה בברית המועצות. האם היא יכולה להוציא אזרחות רוסית? והאם בעקבות כך גם אימי ואני נוכל להוציא אזרחות רוסית?
שלום,
לפי חוקי הפורום אין זה המקום הראוי לבירור הסוגייה שהעלית.
עמך הסליחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלכס, תרצה להמתין לחתימת האמנה הדו צדדית בין ישראל ולטביה בדבר הכרה בכפל אזרחות, האמורה להיחתם בקרוב ואז תוסר המגבלה וניתן יהיה לאשרר אזרחות לטבית גם במקרה שלך. תודה....
המשך תשובה