שלום, סבתי וסבי ילדי לודג' ורובנא, שניהם ניפטרו. בזמן המלחמה הם ברחו לקזחסטן בזמן המלחמה ועלו לישראל דרך מחנה המעבר ווצלח שבגרמניה. האם אני יכולה לקבל דרכון פולני?
שלום,
כדי להשיב על שאלתך תשובה מושכלת יהא צורך לברר אם שבו לפולין לאחר המלחמה בטרם עקרו לגרמניה והאם סבך שירת בצה"ל לפני 19.01.1951.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דגנית, בהנחה שקיימת החלטה המאשררת את אזרחותו הפולנית של אביך הרי התהליך בעניינך אמור להימשך 4 - 6 חודשים. לאחר מכן יהיה צורך לשעתק בפולין את מסמכי המעמד האישי שלך בארץ, תהליך האורך שבועות אחדי...
המשך תשובה