שלום, סבא וסבתא שלי נולדו בברית המועצות בשנת 1930 באיזור שעכשיו נחשב לאוקראינה ועזבו אותו לפני התפרקות ברית המועצות בשנת 1956. שני הורי נולדו בברית המועצות בליטא של היום ואני נולדתי בארץ. אני זכאי לקבל אזרחות אוקראינית לפי סעיף 8- מקור טריטוריאלי בחוק האזרחות האוקראיני? תודה רבה
שלום ליאור,
פורום זה אינו עוסק בסוגיה שהעלית.
עמך הסליחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלין, מתיאורך עולה כי סבך התאזרח בברית המועצות לאחר המלחמה. היות ולא שב לפולין אחרי המלחמה הרי בנסיבות אלה איבד, ככל הנראה, את אזרחותו הפולנית. לכן לא קמה לך זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולני...
המשך תשובה