שלום רב, הורי (שהלכו לעולמם כבר לפני הרבה שנים) נולדו בפולין ערב מלחמת העולם הראשונה (אבי בלובלין ואמי בעיירה קטנה ליד וורשה). בזמן מלחמת העולם השניה הם ברחו לרוסיה וניצלו מהשואה. אני נולדתי מיד לאחר המלחמה ברוסיה וחזרתי עם הורי בגיל מספר חודשים לפולין. משם עלינו לישראל ב-1950. אבי לא שירת בצה"ל. האם יש לי זכאות לדרכון פולני ואם כן - אילו מסמכים דרושים לשם כך? אני חייב לציין כי לאור העובדה ששני ההורים נפטרו לפני שנים רבות - כמעט ולא נותרו בידי מסמכים מקוריים. במידה ואכן יש לי זכאות לדרכון פולני - האם יש אפשרות לשחזר מסמכים דרושים? תודה.
שלום,
את הסוגיות שהעלית ניתן לברר באופן פרטני ומעמיק.
הואל נא ליצור עמי קשר בלשונית "יעוץ אישי" לשם כך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ירון, האגרות המעודכנות באתר השגרירות הן 247 שקלים לקטין מתחת לגיל 13 ו 387 שקלים לקטין/בגיר מעל גיל זה ועד גיל 70. תודה....
המשך תשובה