עבדתי 25 שנה מפעיל מכונות בנגרייה תעשייתית , נחשפתי לרעש מסורים ומקדחות. מרגיש ירידה בשמיעה וסובל מרעשים בלתי פוסקים באוזניים. הגשתי תביעה אבל בביטוח לאומי טוענים שהגשתי את התביעה באיחור ומדובר בירידה בשמיעה שנובעת מהגיל. איך להוכיח שהטנטון נגרם מהחשיפה לרעש ולא מסיבות אחרות?
.png)
כדי להוכיח שטנטון נגרם מחשיפה לרעש בעבודה המפתח הוא לבנות תיק ראיות שמראה רצף הגיוני ומגובה במסמכים: עבודה רועשת לאורך שנים → הופעת סימפטומים → ממצאים מתאימים לחשיפה לרעש בבדיקות → חוות דעת שמקשרת סיבתית.
יש להתייעץ פרטני כדי לבדוק האם התיק מוכן להגשה.
בברכה, אורן מעוז , עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, ככל שניתן להוכיח קשר בין אופי ביצוע העבודה לבין הפגיעה ממנה אתה סובל, המוסד לביטוח לאומי יאלץ להכיר בה כפגיעה בעבודה. ככל שתבקש תשובה ספציפית יותר- נשמח לעמוד לרשותך לאחר קבלת פרטים נוספים ...
המשך תשובה