אני אזרח ישראלי ונשוי לאזרחית הפיליפינים (התחתנו בחו"ל). היא טסה לארץ לביקור משפחתי עם כרטיס חזור, אך סורבה כניסה בנתב"ג וגורשה בחזרה בטענה חשש להשתקעות. נאמר לנו שהיינו חייבים להסדיר את כניסתה מראש ולא להגיע כתיירת. איך פועלים עכשיו כדי לאפשר לה להיכנס לארץ?
שלום רב אכן בלבול אנסה לסבר את אזנך ככל ותוכיח כי אכן מדובר בילד שלך, ומשרד הפנים יסכים לרשום את הקטין, והנך עובד בעבודה מסודרת ומשלם דמי מל"ל, אזי המל ל ישלם עבור הלידה! ככל ואינך עובד בעבודה מסו...
המשך תשובה