שלום אני עובד במקום עבודה קרוב ל-4 שנים ומבוטח באובדן כושר עבודה. לפני כשנתיים החלו כאבי כתף שהגורם להם לא ידוע לי וכך המצב עד היום (בבדיקות נמצא קרע חלקי בשרוול המסובב-פיזיוטרפיה לא עזרה) שאלתי היא: אם אחליט לגשת לניתוח שלאחריו לא אוכל לעבוד לפחות חודשיים (העבודה כוללת עבודה עם הידיים ונהיגה) - האם יגיע לי תשלום מגוף כלשהו? אם כן ממי? ימי מחלה מהמעסיק/ביטוח לאומי/חברת הביטוח שאני מבוטח בה? אם מחוסר נעימות מהמצב אחליט להתפטר ורק לאחר מכן לעשות את הניתוח - האם לא אהיה זכאי לתשלום כלל? אני מאוד מצוברח מהמצב ומצד אחד לא רוצה "לדפוק" את המעסיק אך לא רוצה גם לצאת עירום מהמצב... תודה שגב
.jpg)
המעסיק רשאי לסיים העסקתך בהתאם לאישור הרפואי שהמצאת לו ולשלם לך מלוא הזכיות. חברת הביטוח - תבחן את יכולתך התעסוקתי בהתאם למצבך הרפואי והתפקודי ובהתאם תקבל החלטה להמשך אובדן כושר...
המשך תשובה