שלום כבוד הרב, היה לי דיון ברבני ואכן הבעתי את רצוני בכתובה. האם אני מחויבת לתבוע את הכתובה דרך עו"ד או שישנה דרך אחרת? יום נעים.
הדרך היחידה לקבל כתובה זה ע"י תביעה בבית הדין הרבני,
פותחים תיק לתביעת כתובה או כורכים את תבעית הכתובה בתביעת הגירושין.
בבית הדין הרבני אין חובה לבוא עם עו"ד ואת יכולה לייצג את עצמך, אך כיון שלקבל כתובה אינו דבר כל כך קל רצוי שיהיה לך יצוג של עו"ד/טו"ר המתמחה בעניינים אלו.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הילה שלום רב, בשאלתך את מציינת שפנית מספר פעמים לבית הדין בבקשה לגט. האם ניתנה החלטה או ניתן פסק דין לגירושין? אם כן, בהחלט ניתן לבקש הגבלות וסנקציות שונות בהתאם לחוק ולהלכה. לגבי השאלה השניה, בהחלט...
המשך תשובה