אשתי ואני נשואים כבר שש שנים, היא עזבה את הבית לפני כשנה ומסרבת לקבל ממני גט, אפילו שאני מעוניין בכך. איך אפשר לכפות את הגט?
שלום עזרא.
לא ברור משאלתך באיזה שלב אתה נמצא בבית הדין, האם כבר ניתן פסק דין לגירושין.
במידה וניתן פסק דין לגירושין ניתן לבקש להטיל סנקציות על אשה שמסרבת להתגרש למרות פסק הדין.
ניתן לבקש לא במקביל היתר אשה שנייה.
ליעוץ פרטני תוכל להתקשר אלי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנית שלום וברכה, לא מכיר את פרטי התיק. על פניו נראה לי שכדאי לבחון אפשרות לחיוב גט ולא רק המלצה לגירושין. ברגע שיש חיוב גט הדרך סלולה יותר למתן גט. לא רואה סיבה מיוחדת מדוע להיענות לדרישתו לוותר על ...
המשך תשובה