שלום, בעקבות בגידה של בעלי ביקשתי פסק דין הצהרתי על חלקי ברכוש. בעלי פנה לביה"ד. בעלי מנסה להתגרש וממציא עליי עילות שונות ושיקריות. האם יש באפשרותי לדרוש מביה"ד את הצוואה, למרות שענין הרכוש יידון בביהמ"ש? הבנתי שיש מקרים שכן נותנים.
סימה
ניתן להגיש תביעה לקבלת כתובה לבית הדין.
יחד עם זאת, זה מורכב ויש לבחון את "משחק הכוחות" ביניכם בערכאות (בית משפט למול בית הדין)
את צריכה לקבל ייעוץ פרטני בעניין זה.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ענין הכתובה נידון בבית דין רבני אף שיש דיון בבית משפט בענין הרכוש אלא שיש מקרים שמשום שבית משפט יפסוק לאשה נכסים שלא מגיעים לה על פי ההלכה יקזזו לאשה סכומים אלו מתוך סכום הכתובה. כל זה בהנחה שבית הדין יזכה את האשה בכתובה. אבל זה תלוי בהרבה מאד משתנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבישג שלום וברכה, 1. העמדה הרווחת בבתי הדין היא, שחיוב הכתובה בפועל נוצר רק עם פקיעת הנישואין - ולא לפני. עם זאת, בהחלט ניתן לדון בחיוב הכתובה עוד טרם הגט, אבל בפועל חיוב הגט יהיה עם פקיעת הנישואין....
המשך תשובה