אני בהליכי גירושין וויתרתי על כתובה ופיצוי כתובה.הכרתי בחור נחמד והתחלנו לצאת. יש לי סיבה לחשוש שמא 'יתפסו' אותנו? המקסימום הוא ביטול כתובה או שיכולות להיות עוד סנקציות? להזכירך בין כה וכה אני לא מקבלת כתובה).
כ יקרה,
למעט אולי אי נעימות בבית הדין אישה "בוגדת" מפסידה כתובתה ומזונותיה ואולי קצת ממקום מוסרי....אם יש ילדים לפעמים הנשים מעדיפות לשמור על פרוםיל נמוך....
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנית שלום וברכה, לא מכיר את פרטי התיק. על פניו נראה לי שכדאי לבחון אפשרות לחיוב גט ולא רק המלצה לגירושין. ברגע שיש חיוב גט הדרך סלולה יותר למתן גט. לא רואה סיבה מיוחדת מדוע להיענות לדרישתו לוותר על ...
המשך תשובה