בעלי אמר לי שהוא כבר לא אוהב אותי ואין לו רגש אלי. האם אני יכולה לתבוע כתובה במידה והוא יוזם גירושים?
שרונה שנה טובה,
הייתי עושה עוד אי אילו פעולות...כמו לקחת חוקר פרטי בכדילראות אולי יש אישה אחרת מאחורי הקלעים, ואז יהא לך עו דיותר קל לקבל כתובה..אם וכאשר...
גשי לשיחת ייעוץ אצל עו"ד העוסק בתחום
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורלי שלום וברכה, 1. תביעת כתובה היא תביעה שמוגשת בנפרד מתביעת גירושין (או כחלק מתביעת גירושין כרוכה). כמובן, כדאי לבחון זכאות לכתובה עוד בטרם הגשת תביעה. 2. יש מצבים שהאישה תאבד את זכאותה לכתובה....
המשך תשובה