האם בית דין רבני נוהג לקבל בקשת אישה למימוש הכתובה במידה והיא מגישה בקשה לגירושים עקב בגידות של הבעל? (יש הוכחות מצולמות) האם זה נהוג לדרוש את הכתובה? האם בית הדין הולך לקראת הנשים בנושא הזה אם מוכחת בגידה ללא כל צל של ספק? מדובר בכתובה על סך 100,000 ש"ח, לא סכום אסטרונומי ולא הגיוני תודה מראש
מגורשת יקרה,
אכן תוך ליווי נכון והגשת תביעה נכונה - ביה"ד פוסק כתובה.
פני לקבלת ייעוץ אישי.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשת שלום וברכה, ראי בחוק בתי דין רבניים, קיום פסקי דין של גירושין. החוק קובע הגבלות שניתן להטיל על סרבן גט, ההגבלות בהדרגה עד למאסר בפועל. בנוסף, במקרים מסוימים ניתן לבקש מזונות אישה (מזונות מעוכבת...
המשך תשובה