ההליכים נמשכים כבר למעלה משנתיים. למרות שבית הדין הוציא פסק דין לגירושין, בעלי מסרב לתת את הגט ואומר שהוא מוכן לשבת בכלא ולא לשחרר אותי. רציתי לדעת מהן האפשרויות שעומדות בפניי כעת? בנוסף, האם ניתן להגיש נגדו תביעה נזיקית בבית משפט אזרחי על סרבנות גט במקביל להליך בבית הדין הרבני?

קשת שלום וברכה,
ראי בחוק בתי דין רבניים, קיום פסקי דין של גירושין. החוק קובע הגבלות שניתן להטיל על סרבן גט, ההגבלות בהדרגה עד למאסר בפועל. בנוסף, במקרים מסוימים ניתן לבקש מזונות אישה (מזונות מעוכבת).
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מרים שלום וברכה, לא ברור לי מהשאלה מה כוונתך שבעלך לא מוכן לקבוע מועד לסידור גט, האם מדובר בגירושין בהסכמה? האם את תובעת גירושין ולא בעלך? האם הוגשה תביעת גירושין בפועל או לא? עקרונית, ניתן להגיש ...
המשך תשובה