180,000 ש"ח. לא רחוק. איך מתחילים את התהליך, האם עליי לקחת עו"ד? אם יהיה רכוש שלא נסכים עליו, מה אז?
ישנן עילות בהן אישה עשויה לזכות בכתובתה. לשם כך, עליך להגיש תביעה לבד"ר ולבקש כתובתך.
אם לא תהיה הסכמה על חלוקת רכוש, הערכאה בה תתברר התביעה, תיתן החלטתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סהר שלום וברכה, באופן כללי, זה נכון שאם הבעל מעוניין להתגרש אז נטל ההוכחה עליו לשלול זכאות לכתובה. אבל, חיוב תשלום הכתובה נקבע על פי עילות הגירושין. ההחלטה אם לוותר על כתובתך או לתבוע אותה היא שלך...
המשך תשובה