מה זה אומר הכתובה תידון לאחר הגירושין האם נכון לעשות זאת? אני אשה שבעלה הגיש תביעה לגירושין ולכן אין סיבה לסחבת אז למה הכתובה תידון לאחר הגירושין ולא בד בבד עם הגירושין?
דנה שלום
היתי ממליצה לך לנסות קודם כל לקבל החלטה על חיוב בכתובה ועל שאר העניינים הרכושיים (יש לבדוק אולי בבית משפט לענייני משפחה ) ורק אח"כ להתגרש. אופציה נוספת לבקש לקבוע כבר כעת דיון לעניין הכתובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלונה שלום וברכה, בתביעה לגירושין בין יהודים, הליך הגירושין (דהיינו: מתן/ קבלת גט) מתנהל אך ורק בבית הדין הרבני ולא בבית משפט. הדבר נכון גם לגבי כתובה. הזכאות לכתובה נקבעת בהתאם לעילות הגירושין, ו...
המשך תשובה