עזבתי את ביתנו המשותף בגללמקרה אלימות מצד בעלי והתקפי זעם נמשכים מצידו לאורך כל תקופת נישואינו כ-5 שנים. יש לנו ילד משותף. שאלתי היא אם עזבתי את הבית בגללו וכעת אנו נמצאים בהליכי גירושין(הוא הראשון שהגיש בקשה בבית הדין הרבני לגירושין, אך כמובן שברצוני להתגרש ממנו סופית) האם אני יכולה לתבוע ממנו מזונות אישה (אני לא עובדת כעת) וכמו כן את תשלום הכתובה
יסמיןכן את יכולה אך אנא פני לקבלת ייעוץ מקצועי כי הדברים הללו מאוד עדינים ומורכבים.
עוה"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום וברכה, יש הרבה הגבלות שבית הדין יכול לתת במקרה של סרבן גט. ראי בחוק בתי הדין הרבניים, קיום פסקי דין של גירושין. חשוב להבהיר, שכל ההגבלות הן רק לאחר פסק דין לגירושין ולא לפני כן. במקרה שלך א...
המשך תשובה