האם יש מניעה לקבל בגירושין שטר כתובה במידה ותובעים גם חסכונות לפנסיה וקרן השתלמות של בן הזוג בתקופת הנישאוין בלבד (שנתיים).
באם אתם עדין נשואים ניתן להגיש תביעה לכתובה בבית הדין הרבני. יש לבדוק האם ברשותך טענות לכתובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מורן שלום וברכה, איני מכיר את הפרטים הספצפיים בתיק שלך. למקרים מסויימים זה נכון ולמקרים אחרים זה לא נכון. הייתי מציע לך לקרוא בתשובה לשאלה דומה כאן בפורום (2 שאלות לפני שאלתך), בכותרת: תביעת כתובה...
המשך תשובה