אם אני מתגרשת האם אני מקבלת משהו מכתובה? ואיך אני עושה צו עיכוב יציאה מהארץ?
שלום ענת.
לגבי כתובה תלוי מי תבע את הגירושין ומה העילה לגירושין ומי אשם בגירושין. ותלוי בעוד דברים.
לגבי צו עיכוב יציאה מגישים בקשה לבית הדין או לבית משפט לצו עיכוב יציאה מהארץ.
להמשך יעוץ תוכלי לפנות למשרדנו ונשמח לסייע.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורה שלום, הנושא רחב בכדי לענות באופן ספציפי למקרה שלך, בשביל זה יש צורך לבחון היטב את טענות הבעל ואת העילות שבגינן הגשת תביעה לכתובה, כדאי שתשקלי ייעוץ פרטני עם טוען רבני המתמחה בתחום. בכלליות, זכא...
המשך תשובה