שלום האם אני פוגעת בזכות יוצרים אם אני מציירת צילום שצילם אדם אחר? ציור שמטרתו רווח
שלום יעלה,
ברמת העיקרון ציור על בסיס צילום מהווה יצירה נגזרת, ולכן אפשרית אך ורק על ידי בעל זכויות היוצרים ביצירה המקורית.
ישנם חריגים שונים (בכפוף לערעור בעליון) כדוגמת ציור דמות פוליטית או נוף מסוים, שלא ראוי להחריג אותם ולמנוע את ציורם...
שבת שלום,
תומר אפלדורף, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אלי נחום
055-4532717
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רונן שלום רב, הקראת ספר באינטרנט מהווה ביצוע פומבי של יצירה, שהיא פעולה האסורה על פי החוק ללא קבלת היתר מתאים מבעלי הזכויות. בכל מקרה, חובה לתת את הקרדיט לסופר ללא קשר לשאלה אם מדובר בפעולה מותרת א...
המשך תשובה