שלום! ברצוני לשאול כמחבר ספר שיש לי שותף שמממן את ההוצאה תמורת מחצית מהזכויות האם אני חייב ע"פ חוק לרשום בפירוש "כל הזכויות שמורות לי ולו, או שאין כזו חובה ומספיק שאני כותב בסתם "כל הזכויות שמורות"(כמובן שבחוזה לא מופיע דרישה כזו) והאם במקרה כזה אין לי מספיק הגנה על הזכויות תודה!
שלום משה,
על פי חוק אין כל נחיצות ברישום "כל הזכויות שמורות" - זוהי ברירת המחדל ויצירתף תזכה להגנה זהה גם אם לא ירשם עליה כיתוב האזהרה.
בברכה,
תומר אפלדורף, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אלי נחום
055-4532717
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורטל שלום רב, על מנת לסנכרן קליפ לשיר קיים, עלייך לבקש רשות ואישור מהיוצרים של השיר, מבעלי זכויות היוצרים הנוספים בשיר , מהמבצעים של השיר ומבעלי ומבעלי המסטר. בברכה, עו"ד אלי נחום...
המשך תשובה