שלום. אם חתמתי על הסכם בו זכויותיי על היצירה שלי שיצרתי עוד קודם יהיו של המפיק, האם אני יכול להתחרט ולבקש שינויים? פשוט לא הבנתי את הסעיף הזה. אודה לכם על תשובה האם ניתן לכתוב הסכם חדש.
עידן שלום,
הכלל הוא שהסכמים חובה לכבד. יחד עם זאת, ניתן לבטל הסכם או חלק ממנו בתנאים מסוימים (כגון: טעות, הטעיה, כפיה, עושק). מומלץ שתפנה לעו"ד עם הפרטים המלאים כך שיוכל לבחון אם קיימת עילת ביטול.
דניאל בוסתנאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אלי נחום
055-4532717
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
טל שלום רב, 1. אין חובה אבל כל המרבה בסימני אזהרה על זכויות יוצרים הרי זה משובח! 2. ראה תשובתי לעיל - עדיף גם וגם. 3. אין חובה לציין את השנה. 4. בהחלט כן. בהצלחה, עו"ד אלי נחום...
המשך תשובה