הדייר שמעלי הגדיל את דירתו. אני רוצה לבנות ולהשתמש ביסודות שהקבלן שלו בנה. למי אני אצריך לשלם עבור היסודות לקבלן או לדייר ?
שלום רב.
התשובה היא בהתאמה לתשלום ששולם לקבלן.
ככל והקבלן קיבל תמורה פרטנית מכל דייר ודייר לתוספת שלו אזי שיש לפנות לקבלן. ככל והדיירים כבר שילמו בגין התוספות לרבות היסודות ובסיס התוספות לדירות שלא מימשו הבניה דאז, הרי שיש לפנות לדיירים.
בהצלחה.
מורן גור עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאה שלום רב, צריך לבחון מהות התיקונים. קיימת שונות מסויימת בין ועדות תכנון ובניה שונות לעניין זה. לרוב וככל שהתיקונים מינורים, לא דורשים חתימות מחדש. יש לבדוק מול הועדה הרלוונטית בהצלחה, אמיר לנט...
המשך תשובה