שלום רב, יש לי בית על הקרקע בתל אביב המגודר כיום בגדר חיה העומדת שם כבר כמה עשרות שנים. ברצוני להחליף או לתחום אותה בגדר עץ (לוחות המקושרים לעמודים עם ביסוס בטון). האם דבר זה מחייב קבלת היתר בנייה? תודה, בארי
שלום רב בארי.
מאז תיקון 101 לחוק אתה לא תידרש לפנות למוסד התכנון בהליך ארוך של בקשה להיתר. ומספיק להוציא הודעה.
אתה מוזמן לפנות אלינו טלפונית, ונשמח להכווינך.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דגנית שלום על פניו את צודקת. יחד עם זאת צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות אופן ומיקום הצימרים (כולם בשטח שלך?) והבריכה המתוכננת וכן תכניות בניין עיר החלות והתכניות וההיתרים של הצימרים מהעבר, וכן יתר התנ...
המשך תשובה