שלום רב, בימים האחרונים העיריה החלה לבנות על שטח ליד ביתי ובעקבות זאת חסמה את קטע הרחוב המשמש כחניה לדיירי הבית. 1. האם ישנן הגבלות כל שהן על העירה באפשרות לחסום רחובות? האם היא צריכה לפרט את המניעים לסגירת הרחוב? האם ישנם חוקים המחייבית את העיריה לפצות את הדיירים הסובלים מהבנייה? תודה
שלום רב יואב
בסמכות העירייה לעשות כן אולם רק בכפוף לתנאים מסוימים הנקובים בחוק
צור קשר ואפרט לך בהתאם לסוגיה
מורן גור עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב צריך לבחון המסמכים והתוכניות ובמה בדיוק מדובר. לעיתים ניתן לאסור הדבר כגון בעילה של מטרד ואו שימוש חורג וכיוב` ולעיתים לא. תלוי במקרה. אתה יכול לשלוח לי עוד חומר לבדיקה בברכה אמיר לנט...
המשך תשובה