שלום, הנני בונה בית פרטי במושב. התכנון האדריכלי הסתיים ואושר ע"י כל הגורמים וקיבלנו היתר בניה. היום הסבתי את תשומת ליבו של האדריכל כי הוא מיקם את הבית על קו ביוב של המועצה (בפינת הבית). הוא טען כי "זה לא יתכן" לאחר שבדק טען כי הביוב בעייתי והוא מסומן להריסה. כמובן שההריסה הינה על חשבוני. אציין כי בתוכניות הסופיות המאושרות הביוב אינו מיועד להריסה. אציין כי בוצעו מדידות מוסדרות לשטח, מיקומי הביוביים כיווני זרימה וכו. כל המידע היה נתון לו ונראה לי כי התרשל. מה ניתן לעשות? תודה, מוטי
מוטי שלום רב.
מדובר בתכנון לקוי לכאורה שכל מי שאחראי לו יישא באחריות.
הכתובת היא ביהמ"ש.
הריני לרשותך.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה