האם עובי טיח של 4 סנטימטר נחשב תקני? בדירה שרכשתי מקבלן זה המצב, ששאלתי את מנהל העבודה מדוע זה כך.. הוא ענה שהוא יכול. אם בתוכנית שחתמו החדר הוא 3/4.. בפועל הוא 2.92/3.92
סיגלית שלום רב,
על פניו האמו רלא תקני. אשמח לפרטים נוספים טלפונית.
מורן גור, עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אכן בהעדר היתר ו/או הסכמות בעלי הדירות בהתאם לכללים שבחוק, הבניה אינה חוקית. נראה שהבניה פוגעת ומסיגה גבול ברכוש המשותף, ואסורה על השוכרת אשר אין לה זכויות בעלות בדירה ואו בכל חלק בבניין, ו...
המשך תשובה