הקמנו פרגולה לפני כ-6 שנים וכעת העיריה טוענת שמגיע לנו רק עד 1.2 מ' מגבול הבניה והפרגולה חורגת כיוון שהיא 3.5 מ' על 4.5 מ'. אני טוענת חוק התיישנות. כעת ישנה עוד מרפסת שסגרנו שהיתה כחוק רק רחבה. אך מכיוון שהמים של הגשמים ניקוו סמוך לקיר של הסלון נוצרה פיטריה. החלטנו לבנות קירות בגובה של 80 ס"מ והוספנו קירות של זכוכית ואלומיניום. כעת העיריה טוענת שזו חריגה ועלינו להרוס את המרפסת. היא הוקמה לפני כ- 14 שנה. אנחנו משלמים עליה ארנונות כבר כ- 10 שנים. גם על זה אני טוענת חוק ההתיישנות. מה אפשר לעשות כדי למנוע את הריסת שני המבנים? אנו גרים בוילה.
שלום רב,
אני ממליץ לך לפנות אלינו טלפונית.
אכן קיימת התיישנות על הבניה אך לא על השימוש.
בהצלחה.
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דני שלום רב יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה המבוקשת ותשובת העיריה. על פניו אכן החלק מהתקנון שהבאת בשאלתך תומך בעמדתך ואף לא היית צריך חתימות השכנים. לא ברור האם ניתנה החלטת העיריה באופן רשמי כהחלטת ו...
המשך תשובה