שלום רב, רצית לדעת האם הקמת דרך (כביש מוצע) הקיים בתכנון תכנית מתאר מפורטת, מצריך הוצאת היתר בניה? אני יודע שניתן לגבי הסוגיה הזו בעבר פסיקה בעליון, שבה נקבע (אם אני זוכר נכון) שבמידה ויש תכנון מפורט אין חובה להוצאת היתר בניה להקמת דרך האם אני צודק?
.jpg)
דני שלום רב
השאלה מצריכה עוד פרטים ובדיקות.
ניתן לפנות לייעוץ פרטני.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלי שלום רב לא ברור מהשאלה מה אחוז ההסכמות שיש ומאיזה בניין. בכל אופן צריך לבחון כלל הנתונים, לרבות תיק הבית המשותף, התקנון, אופן רישום הבניינים והדירות ואופן קבלת החלטות בעניינם וכו`. יש לבחון גם הא...
המשך תשובה