שלום רב אודה לכם באם תכוונו אןתי בנושא מרתף כדירת קוטג´ רכשתי דירת קוטג´ מקבלן, שכוללת קומת כניסה במפלס הכביש, וקומת מרתף,שהפך אותה לחלק מחדרי מגורים, נודע לי שמרתפים מאושרים בועדות המקומיות כחדרי שרות בלבד, האם הקבלן נהג נכון שהפך זאת לחלק מיחידת קוטג´ ממש חדרי מגורים, ומה עליי לעשות הנידון ולמי עליי לפנות אודה לתשובה
שלמה שלום רב,
ראשית יש לבחון מהן ההוראות הרלוונטיות בתקנון תכנית המרתפים שחלה על ביתך.
שנית, בהנחה ואין מניעה מבחינת השימושים, הרי שהשימוש הנוכחי תקין, בהנחה ויש מניעה אזי שעליך להכשיר השימוש בהיתר.
לטובת תשובה מפורטת נא צור קשר למשרדנו - ולאחר שאלון קצר נענה לך עם השימוש במרתף הינו שימוש כדין או לאו.
בהצלחה,
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאה שלום רב, צריך לבחון מהות התיקונים. קיימת שונות מסויימת בין ועדות תכנון ובניה שונות לעניין זה. לרוב וככל שהתיקונים מינורים, לא דורשים חתימות מחדש. יש לבדוק מול הועדה הרלוונטית בהצלחה, אמיר לנט...
המשך תשובה