שלום ליפני כשנתיים ניבנתה תוספת בניה על פי התרי בניה כחוק חויבנו לבנות עמודה שלמה כולל מעטפת וגמר מתוך ארבע קומות שני דיירים לקחו על עצמם את כל ההוצאה ושני הדיירים שלא השתתפו למרות שיש את חתימתם מישתמשים בתוספת כרצונם עשו להם מחסנים דבר שגורם לנו עוגמת נפש אני גר ביבנה רח השחף נעם לטיפולך המסור אודה
שלום רב עמר.
נשמח לסייע לך - בתביעת הסכומים ו/או במזעור הנזק שנגרם לך כתוצאה מפעילות השכנים - שחד משמעית מהווה פעילות בלתי חוק לפי דיני התכנון והבניה.
בהצלחה.
עו"ד מורן גור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה