אני בת 17 ולאחר סיום השירות הצבאי ארצה לעבור לגור עם חבר שלי (גר בארה"ב עם אזרחות אמריקאית כמובן) ובבוא הזמן להתחתן. הפחד שלי הוא שלא אוכל לעבור לגור בארצות הברית מכיוון שאיננו נשואים. (אנחנו כבר שלוש שנים ביחד) האם יש משהו שאוכל לעשות בנושא?
שלום מיכל,
לעניין הזה הייתי מציעה לך להתייעץ עם עו"ד המתמחה בדיני ההגירה לארה"ב.
אפשרות נוספת היא שתתחתנו לפני מעברך לארה"ב - וכך תקבלי אישור כניסה ושהות לארה"ב.
בברכה,
דפנה זיס, עו"ד, מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דפנה זיס, משרד עורכי דין
055-4532707
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום אורן, עליך לפנות לביטוח לאומי האמריקאי ולברר זכויותיך, דהיינו - האם צברת מספיק כסף במספיק שנים בביטוח הלאומי האמריקאי כדי להיות זכאי לקיצבת זיקנה משם. ממליצה שתחפש באתר שלהם את טופס SSA-7004 ...
המשך תשובה