עורך דין אורית פפר

עורך דין אורית פפר

לכיש 2 , קרית אונו (אזור המרכז)

עורך דין אורית פפר מומחית בתחום המנהלי והמוניציפאלי עוסקת בהפחתות מיסוי עירוני - ארנונה והיטלי פיתוח, דיני מכרזים. מוכרת כעד מומחה על ידי בית המשפט בנושאי שלטון מקומי, מכרזים וארנונה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

אורית הינה כלכלנית ובעלת תואר ראשון במשפטים ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית, מוסמכת לאימון עסקי ובעלת תעודת חשב מלווה ברשויות המקומיות.

כבעלת ניסיון של יותר מ-20 שנה כגזברית ומנהלת ארנונה ברשויות מקומיות, הבנתי עד כמה ייצוג משפטי נכון ועיסוק בתחום הספציפי, יכולים לעשות את כל ההבדל בעימות הלא מאוזן שבין האזרח לרשויות.

בשל נסיוני הרב, יכולה  לצפות מראש מתי נכון להילחם על הפחתת חיובים, ולא לוותר על מכרז, או להגיש עתירה, ומתי מוטב לסגת כיוון שהנזק שייגרם עלול לעלות על התועלת.

היום, כעורכת דין כבר למעלה מעשור, אורית משתמשת בידע הרב, בעיסוק ובהיכרות העמוקה שצברה עם המערכת העירונית, כדי לייצג בעלי עסקים, יזמים, קבלנים ואנשים פרטיים. היא מבינה ומכירה את דרך המחשבה של הגופים השונים בעיריות ומה מותר להם ומר אסור ובאילו מילים ושפה להשתמש כדי למקסם את ההצלחה של הלקוחות שלה.

"כמובן שלפי הצורך  נלחמת על זכויות לקוחותיי בכל הערכאות המשפטיות עד לבית המשפט העליון ויחד עם זאת יודעת להגיע להסכמות/פשרות, שחוסכות ללקוחות שלי הרבה שנים יקרות.

 

תחומי עיסוק

 

מיסים- מיסוי עירוני- ארנונה והיטלי פיתוח

הפחתות יזומות של חיובי ארנונה והיטלי פיתוח.

לפני שמתבצעת פניה להפחתה יזומה, חשוב לבדוק את הנתונים, ולקחת בחשבון גם את סיכויי ההצלחה וגם את יתר ההשלכות האפשריות של הפנייה, ובהתאם לכך אני ממליצה ללקוחותיי האם וכיצד כדאי לפעול.

 

חובות ארנונה והיטלי פיתוח

כאשר הרשות המקומית פועלת לגביית חובות בדרך של תביעה משפטית או אכיפה מנהלית אני פועלת כנגד מהלכי העירייה ולפי הצורך מוגשת עתירה מנהלית או כתב הגנה, ולקוחותי מקבלים ליווי לאורך כל הדרך, גם אם היא קשה וארוכה. מכרזים (דיני מכרזים, מכרזים ציבוריים) אני מלווה עסקים וחברות המעוניינים לגשת למכרזים שפרסמו גופים ציבוריים. יש לי ידע רב בכל הקשור בדיני מכרזים, עריכת מכרזים והגשתם הנכונה, התמודדות עם התנגדויות ונקיטת פעולות משפטיות למקסום סיכויי הזכייה של לקוחותי.

 

תחום משפט מנהלי (גביה מנהלית, תאגידי מים וביוב, עתירות מנהליות, רשויות מקומיות)

תאגידי מים וביוב נדרשתם לשלם דמי הקמה? אל תמהרו לשלם וחשוב לדעת שבמקרים רבים ניתן לבטל או להפחית את גובה התשלום

שתאגיד המים והביוב מבקש ממכם לשלם.

משפט מסחרי ועסקים הרמת מסך לבעלי מניות בחברה בע"מ- חובות ארנונה

 

גביה מנהלית

רשויות מקומיות נוהגות להפעיל הליכי גביה מנהלית כנגד נישומים אף אם מדובר על חובות ארנונה ישנים נושנים שגדלו וצמחו לתפארת במשך השנים תוך שהם צוברים ריבית פיגורים גבוהה של הרשויות המקומיות.

 

 

משפט מסחרי ועסקים 

הרמת מסך לבעלי מניות בחברה בע"מ - חובות ארנונה.

 

מכרזים (דיני מכרזים, מכרזים ציבוריים) 

אני מלווה עסקים וחברות המעוניינים לגשת למכרזים שפרסמו גופים ציבוריים. יש לי ידע רב בכל הקשור בדיני מכרזים, עריכת מכרזים והגשתם הנכונה, התמודדות עם התנגדויות ונקיטת פעולות משפטיות למקסום סיכויי הזכייה של לקוחותי.

 

אני יכולה לחסוך לכם זמן יקר בהתנהלות מול הרשויות. צרו קשר ללא התחייבות 

 

שפות: עברית ,אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני מיסיםדיני מיסים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלות ותשובות מפורום ארנונה, היטלי פיתוח ומיסוי מוניציפאלי - עורך דין אורית פפר
גיל שאל/ה:
האם שיפוץ בדירה מצדיק פטור ארנונה
26 צפיות

אנחנו הולכים לעשות שיפוץ מסיבי בדירה ולגור שלושה חודשים לפחות מחוץ לבית איך אפר לקבל הנחה או פטור מהארנונה

אורית פפר עו"ד
אורית פפר עו"ד

נכס לא ראוי לשימוש
שלום רב אתם צריכים להודיע לרשותה מקומית על השיפוץ העתידי ועל זה שלא יגור אף אחד בבית. תצטרכו להוכיח שאכן המקום לא ראוי לשימוש- למשל החלפת אינסטלציה, חדרי שירותים, מטבח, שינוי חשמל או הריסת קירות. מה שחשוב זה להודיע מראש ואם יש לכם תוכנית שיוץ גם להגיש אותה ולדאוג שיגיעו לביקורת מיד עם התחלת השיפוץ כי כל יום שאין מידע לרשותה מקומית הוא יום שהפסדתם פטור

עדי שאל/ה:
ערר ארנונה - מועדי דיון והחלטה
25 צפיות

שלום רב עו"ד אורית, 1. מהו מועד סביר לקביעת דיון לערר? לא ראיתי שרשום בתקנות. רשום שהועדה יכולה לדון ללא דיון. זה לא המקרה. כי נקבע דיון ובוטל עי הועדה וממתינים למועד חדש. 2. במידה ומתקבל הערר על ארנונה 2024, לגבי 7 שנים קודמות אצטרך לתבוע בבית משפט (שנים 2017-2023) . אם הועדה מעכבת את הדיונים והערר ייגרר ל 2025 האם אני עלולה "לאבד" שנות התיישנות ואוכל לתבוע רק 2018-2023 . 3. תוך כמה זמן מסיום הדיונים הועדה צריכה לפרסם החלטה. תודה תודה

אורית פפר עו"ד
אורית פפר עו"ד

מועדי דיון בועדת ערר
1. אכן אין מגבלת זמן לדיונים בועדת ערר ואני נתקלית בזה לא פעם בקשר עם לקוחות שלי. כל שניתן זה לתזכר ת מזכירת הועדה 2. לגבי שנת 2024 או 2025, אם נקבע הסדר דיוני שכל החלטה של ועדת ערר תשליך גם על שנים קודמות או עתידיות אז לא תפסידו מכך שאין דיון. אבל בעיקרון צריך להגיש כל שנמה מחדש את ההשגה למען הזהירות 3. לא הבנתי מדוע החלטה לשנת 2024 או 2023 אמורה להשליך על השנים הקודמות אם לא הוגשו השגות?

עורך דין אורית פפר
פניה ישירה אל עורך דין אורית פפר

למעלה