עורך דין אורית פפר

עורך דין אורית פפר

לכיש 2 , קרית אונו (אזור המרכז)

עורך דין אורית פפר מומחית בתחום המנהלי והמוניציפאלי עוסקת בהפחתות מיסוי עירוני - ארנונה והיטלי פיתוח, דיני מכרזים. מוכרת כעד מומחה על ידי בית המשפט בנושאי שלטון מקומי, מכרזים וארנונה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

אורית הינה כלכלנית ובעלת תואר ראשון במשפטים ובעלת תואר שני במדיניות ציבורית, מוסמכת לאימון עסקי ובעלת תעודת חשב מלווה ברשויות המקומיות.

כבעלת ניסיון של יותר מ-20 שנה כגזברית ומנהלת ארנונה ברשויות מקומיות, הבנתי עד כמה ייצוג משפטי נכון ועיסוק בתחום הספציפי, יכולים לעשות את כל ההבדל בעימות הלא מאוזן שבין האזרח לרשויות.

בשל נסיוני הרב, יכולה  לצפות מראש מתי נכון להילחם על הפחתת חיובים, ולא לוותר על מכרז, או להגיש עתירה, ומתי מוטב לסגת כיוון שהנזק שייגרם עלול לעלות על התועלת.

היום, כעורכת דין כבר למעלה מעשור, אורית משתמשת בידע הרב, בעיסוק ובהיכרות העמוקה שצברה עם המערכת העירונית, כדי לייצג בעלי עסקים, יזמים, קבלנים ואנשים פרטיים. היא מבינה ומכירה את דרך המחשבה של הגופים השונים בעיריות ומה מותר להם ומר אסור ובאילו מילים ושפה להשתמש כדי למקסם את ההצלחה של הלקוחות שלה.

"כמובן שלפי הצורך  נלחמת על זכויות לקוחותיי בכל הערכאות המשפטיות עד לבית המשפט העליון ויחד עם זאת יודעת להגיע להסכמות/פשרות, שחוסכות ללקוחות שלי הרבה שנים יקרות.

 

תחומי עיסוק

 

מיסים- מיסוי עירוני- ארנונה והיטלי פיתוח

הפחתות יזומות של חיובי ארנונה והיטלי פיתוח.

לפני שמתבצעת פניה להפחתה יזומה, חשוב לבדוק את הנתונים, ולקחת בחשבון גם את סיכויי ההצלחה וגם את יתר ההשלכות האפשריות של הפנייה, ובהתאם לכך אני ממליצה ללקוחותיי האם וכיצד כדאי לפעול.

 

חובות ארנונה והיטלי פיתוח

כאשר הרשות המקומית פועלת לגביית חובות בדרך של תביעה משפטית או אכיפה מנהלית אני פועלת כנגד מהלכי העירייה ולפי הצורך מוגשת עתירה מנהלית או כתב הגנה, ולקוחותי מקבלים ליווי לאורך כל הדרך, גם אם היא קשה וארוכה. מכרזים (דיני מכרזים, מכרזים ציבוריים) אני מלווה עסקים וחברות המעוניינים לגשת למכרזים שפרסמו גופים ציבוריים. יש לי ידע רב בכל הקשור בדיני מכרזים, עריכת מכרזים והגשתם הנכונה, התמודדות עם התנגדויות ונקיטת פעולות משפטיות למקסום סיכויי הזכייה של לקוחותי.

 

תחום משפט מנהלי (גביה מנהלית, תאגידי מים וביוב, עתירות מנהליות, רשויות מקומיות)

תאגידי מים וביוב נדרשתם לשלם דמי הקמה? אל תמהרו לשלם וחשוב לדעת שבמקרים רבים ניתן לבטל או להפחית את גובה התשלום

שתאגיד המים והביוב מבקש ממכם לשלם.

משפט מסחרי ועסקים הרמת מסך לבעלי מניות בחברה בע"מ- חובות ארנונה

 

גביה מנהלית

רשויות מקומיות נוהגות להפעיל הליכי גביה מנהלית כנגד נישומים אף אם מדובר על חובות ארנונה ישנים נושנים שגדלו וצמחו לתפארת במשך השנים תוך שהם צוברים ריבית פיגורים גבוהה של הרשויות המקומיות.

 

 

משפט מסחרי ועסקים 

הרמת מסך לבעלי מניות בחברה בע"מ - חובות ארנונה.

 

מכרזים (דיני מכרזים, מכרזים ציבוריים) 

אני מלווה עסקים וחברות המעוניינים לגשת למכרזים שפרסמו גופים ציבוריים. יש לי ידע רב בכל הקשור בדיני מכרזים, עריכת מכרזים והגשתם הנכונה, התמודדות עם התנגדויות ונקיטת פעולות משפטיות למקסום סיכויי הזכייה של לקוחותי.

 

אני יכולה לחסוך לכם זמן יקר בהתנהלות מול הרשויות. צרו קשר ללא התחייבות 

 

שפות: עברית ,אנגלית

תחומי עיסוק
  • דיני מיסיםדיני מיסים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלות ותשובות מפורום ארנונה, היטלי פיתוח ומיסוי מוניציפאלי - עורך דין אורית פפר
עדי שאל/ה:
תיק בנין מארכיב העיריה אבד לטענתם
34 צפיות

שלום רב, בנין נבנה בשנות ה70. המסמכים שסרוקים בתיק בנין באתר העיריה אינם מספקים את כל המידע והזמנתי לעיון את תיק הבנין מארכיב העיריה. מנהל הארכיב הודיע שלא מוצאים את התיק. השאלות: האם העיריה חייבת לשמור לעולם מסמכי תיק בנין? אם התשובה חיובית, מה ניתן לעשות נגד העיריה . אציין כי עומדת תביעתי מול העיריה וחלק מההוכחות אמורות להיות בתיק (גם העדר מסמך מסויים לכל הדירות יכול להוות הוכחה עבורי) תודה מראש על העזרה

אורית פפר עו"ד
אורית פפר עו"ד

שמירת מסמכים בעירייה
על פי חוק הארכיונים, תשט"ו-1955* היה על העיריה לשמור את המסמכים או להודיע לכם שהם מעוניינים לבער אותו. את זה ניתן לטעון בבית המשפט בתביעה שאתה מנהלת. בעיקרון אם הם טוענים שהיתה בניה לאחר תאריך מסויים ולכן הם זכאים לסווג את הבנין בסיווג גבוה יותר לדעתי עליהם חובת ההוכחה

עומר שאל/ה:
גביית ריבית והצמדה על תשלומי ארנונה
38 צפיות

שלום, עברתי דירה. ביקשתי להחליף מחזיקים בדירה ביום שקבלתי חזקה. לעירייה ארך חודשיים וחצי לבצע את ההחלפה. בתוך התקופה פניתי לעירייה מספר פעמים במייל בטלפון כדי לזרז את התהליך, ורק אחרי שהגעתי פיזית לפי תור שנקבע מראש, העניין טופל. ביקשתי במקום שובר ושילמתי מיד. ראיתי שהעירייה חייבה אותי בריבית והצמדה, לשאלתי למה, ענו כי לא שילמתי בזמן. דרשתי החזר כי העיכוב לא היה באשמתי. ובעירייה טוענים אין החזר. האם גביית ריבית והצמדה במקרה זה הם חוקיים?

אורית פפר עו"ד
אורית פפר עו"ד

גביית ריבית והצמדה על פיגור בתשלום
בעיקרון הצמדה זה לא עונש ולכן חוקי לגבות ריבית פיגורים על חודשיים וחצי היא 1% ולא היו חייבים לגבות ממך. אבל מצד שני יכולת להגיע לעירייה ולשלם על חשבון מראש ללא החלפת מחזיקים, גם אם החשבון הגיע על שם המחזיק הקודם

עורך דין אורית פפר
פניה ישירה אל עורך דין אורית פפר

למעלה