קארולי | די ביטונטו  משרד עורכי דין

קארולי | די ביטונטו משרד עורכי דין

מילאנו - איטליה (אזור המרכז)

קארולי די ביטונטו הנו משרד בוטיק הממוקם באיטליה, בעל ניסיון רב שנים העוסק בתחום המשפט הבינלאומי הפרטי, משפט מסחרי ופלילי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

המשרד נוסד בשנת 2005 בברגמו, איטליה על ידי עו"ד לוקרציה קארולי במטרה לספק יעוץ ויצוג משפטי ללקוחות זרים בתחום המשפט הבינלאומי הפרטי. עם הצטרפותה של עו"ד דבורה די ביטונטו, המתמקצעת בתחום המשפט המסחרי ודיני חברות הרחיב המשרד את תחומי עיסוקו תוך כדי שילובם בהקשר לאופיו היחודי של המשרד. כיום משלב המשרד התמקצעות בתחומים שונים במסגרת המשפט האיטלקי עם דגש על ההיבט הבינלאומי והצרכים הספציפים של חברות זרות ויחידים המעוניינים ביצוג מקצועי לפני בתי דין בוררים וגופים בעלי סמכות שיפוטית באיטליה וברחבי האיחוד האירופי.

בנוסף, המשרד מייעץ ומלווה את לקוחותיו הפועלים באיטליה בתחום הגבייה והוצאה לפועל ,שת"פ מול חברות מקומיות והמגזר הציבורי ורכישת נדל"ן.בין לקוחותינו נמנים חברות היי-טק, בנקים, סוכנויות, תעשיה ולקוחות פרטיים. 

שפות: איטלקית, עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קארולי | די ביטונטו  משרד עורכי דין
פניה ישירה אל קארולי | די ביטונטו משרד עורכי דין

למעלה