טוען רבני מנחם חיים כהן

טוען רבני מנחם חיים כהן

ביאליק 36 , אשדוד (אזור הדרום)

דיני משפחה, צוואות וירושות, בירור יהדות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

טוען רבני מנחם חיים כהן מעניק שירותי ליווי, ייעץ וייצוג בבתי הדין הרבניים בארץ ובחו"ל -

  • ענייני משפחה, וכן צוואות וירושות, בירור יהדות
  • סיוע לעגונות ואיתור סרבני גט
  • גישור וישוב סכסוך

טוען רבני מנחם חיים כהן עוסק בכל תחומי המשפחה המתבררים בבתי הדין הרבניים, לרבות סכסוכי ירושה, גירושין, חלוקת רכוש, תביעות גירושין, הסכמי שלום בית, קביעת משמורת והסדרי ראייה, תביעת מזונות, תביעת כתובה, סרבנות גט, עריכת הסכמי ממון ועוד. 


טוען רבני מנחם חיים כהן בעל ידע משפטי והלכתי ברמה גבוהה, ומספק ללקוחותיו מעטפת כוללת בבואם לקבל ייצוג בבתי הדין הרבניים. בתי הדין הרבניים פוסקים ונותנים את קביעתם בהתאם להלכה היהודית, ולכן טו"ר מנחם חיים כהן נותן ללקוחותיו יתרון בערכאות אלה, לאור ידיעתו וניסיונו בהלכה היהודית ובדיונים בבתי הדין הרבניים.

 

טוען רבני מנחם חיים כהן אף בונה אסטרטגיות נכונות לניהול הליכי גירושין, גישור ושלום בית, תוך הקפדה על שירות חם וזמין ויחס אישי לכל לקוח ולקוח, ושמירה על מקצועיות וידע המשרתים את לקוחותיו.

 

טוען רבני מנחם חיים כהן בעל היכרות מעמיקה עם הדין העברי ובעל ניסיון רב שנים עם ייצוג לקוחות בבתי הדין הרבניים, והוא יודע לספק פתרונות יצירתיים ורגישים גם למקרים סבוכים ומורכבים. נוסף על כך, טוען רבני מנחם כהן דואג לטפל בלקוחותיו ברגישות המתאימה למצבם האישי ותחושת חוסר הוודאות המלווה אותם בנושאים המשפחתיים השונים, ומספק להם משענת בכל ההליכים המשפטיים. 

 

 

 

שפות: עברית צרפתית אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טוען רבני מנחם חיים כהן
פניה ישירה אל טוען רבני מנחם חיים כהן

למעלה