משרד עורכי דין אורטל יונה

משרד עורכי דין אורטל יונה

ההגנה 13, מגדל ירון מילר , ראשון לציון (אזור המרכז)

משרד בוטיק הממוקם בראשון לציון, מייצג ומלווה את לקוחותיו הרבים בתחום הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי גוף, תאונות ומימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין אורטל יונה הינו משרד בוטיק המייצג ומלווה את לקוחותיו הרבים בתחום הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי גוף, תאונות ומימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי.

 

עורכת הדין אורטל יונה, מייסדת המשרד, הינה בוגרת תואר ראשון במשפטים LL.B מטעם המסלול האקדמי - המכללה למנהל. בנוסף, עו"ד אורטל יונה מוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך וכן מגשרת ובוררת מוסמכת. 

 

משרדנו חרט על דגלו מתן ייעוץ משפטי ויחס אישי, מקצועי, איכותי ולא מתפשר לכל לקוח באשר הוא. כמו כן, שקיפות מלאה ושיתוף הלקוח בכל שלבי ניהול התיק מתחילתו ועד סופו.

 

המטרה שלנו היא לסייע לכל לקוח לממש את זכויותיו הרפואיות ולהשיג עבורו את הפיצוי המקסימלי תוך זמן קצר.

 

המשרד מעניק שירות איכותי ומקצועי במגוון תחומים, בין היתר:

  • תביעות לביטוח לאומי: לרבות תביעה לקצבת נכות מביטוח לאומי, נכות כללית, תאונות עבודה, מחלת מקצוע, מיקרוטראומה, קצבת ילד נכה, קצבת ניידות, קצבת שירותים מיוחדים, דמי אבטלה, דמי לידה, ייצוג בועדות רפואיות, תביעה לפטור ממס הכנסה.
  • תביעות נזקי גוף ותאונות: לרבות תאונות דרכים, תאונות אופניים, תאונות קורקינט, תאונות בעבודה, חבות מעבידים, תאונות ברחוב, תאונות תלמידים, נשיכת כלב ועוד.
  • תביעות ביטחון: ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח רכב וצד ג',ביטוח תאונות אישיות.
  • תביעה לקבלת תו נכה ממשרד הרישוי ופטור מאגרת רישוי.

 

למשרדנו ניסיון רב-שנים בניהול תביעות נזקי גוף וביטוח לאומי, עם הצלחות מוכחות בתחום וייצוג באלפי ועדות רפואיות בכל רחבי הארץ. אנו מלווים את לקוחותינו משלב הגשת התביעה ועד למיצוי מלא של זכויותיהם בכל הערכאות, בסבלנות ובנחישות עד להשגת הפיצוי המקסימלי לצד רגישות גבוהה לצרכי הלקוח ומצבו הרפואי.

 

משרד עורכי דין אורטל יונה מבטיח ומעניק ייעוץ משפטי ויחס אישי, מקצועי, איכותי ולא מתפשר לכל לקוח באשר הוא. כמו כן, שקיפות מלאה ושיתוף הלקוח בכל שלבי ניהול התיק מתחילתו ועד סופו. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • ביטוח לאומיביטוח לאומי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 21 המלצות)
  • אני רוצה להמליץ מכל הלב על עורכת הדין אורטל יונה, שליוותה אותי במסירות, מקצועיות ובביטחון לכל אורך הדרך עד להצלחה בתיק שלי. אורטל הייתה זמינה, חדה, קשובה וחדורת מטרה – היא ידעה בדיוק מה נדרש כדי להוביל לתוצאה הרצויה ולא ויתרה עד שהגענו אליה. מעבר ליכולות המשפטיות המרשימות שלה, יש בה אנושיות, רוגע ומשרה תחושת ביטחון. אין לי ספק שהיא הבחירה הנכונה, ואני ממליץ עליה בלב שלם.
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5

  • אני רוצה להמליץ על עו"ד אורטל יונה כדמות יציבה ואחראית בטיפול בלקוחותיה, מסורה ודבקה במטרה ויודעת להשיג תוצאות משביעות רצון ואף מעבר למצופה. מאוד מרוצה מהליווי והתמיכה שקיבלתי, המענה האנושי והאמפתיה שכ"כ חיוניים בעיסוק הזה ומצויים אצלה ביד רחבה כבר מהמפגש הראשון התרשמתי שמדובר באדם הנכון לי. היא השרתה בי תחושת בטחון וניכר שהיא אוהבת את עבודתה ומיומנת במלאכה חשובה זו. מקצועית ואלופה🙏
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5

  • עוד מעולה פשוט היתה שם לכל פניה שלי, עזרה לי בהכל וליוותה אותי לאורך כל התהליך בצורה מופלאה
    זמינות: 4.5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5

  • אלופה, נתנה ביטחון ויחס אישי לאורך כל התקופה !
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5

  • עורכת דין רמה גבוהה זמינה וסבלנית
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5

  • קבלתי הסבר והנחיות מדויקות לאורך כל הדרך. בנוסף אפילו הופתעתי מגובה הפיצוי הכספי שקבלתי. ממליצה בחום
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5

  • ‏הייתם מרוצה ברמה שאי אפשר לאתר ‏זמינות מקצועיות גישה ללקוח ברמה הכי גבוהה

  • פניתי לעו"ד אורטל בעקבות המלצה של חבר . בהתחלה הייתי סקפטי מאוד כי ביטוח לאומי כבר מטרטרים אותי הרבה שנים ודוחים אותי .. עו"ד אורטל ליוותה אותי בכל התהליך יד ביד כיוונה אותי המליצה לי על בדיקות ממש נלחמה בשבילי לאורך כל הדרך ותוך כמה חודשים קיבלתי קצבה מלאה 100 % לצמיתות ממליץ בחום באמת אלופה

  • אורטל דאגה ללות אותי בכל מהלך התביעה ועזרה לי לקבל את המגיע לי. תודה רבה!!!

  • קיבלתי יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר, זמינות לאורך כל היום סבלנות לכל שאלה ובנוסף עבודה יפה מאוד מול הגורמים הרלוונטיים ממליץ בחום!

מאמרים מאת משרד עורכי דין אורטל יונה
שאלות ותשובות פורום תאונת עבודה
אלישע שאל/ה:
הכרה בפגיעה נפשית כתאונת עבודה עקב אירוע חריג
34 צפיות

אני עובד כמנהל תפעול במפעל . לפני כחודשיים התרחש פיצוץ בקו הייצור, שממנו ניצלתי בנס אך הייתי עד לפציעה של שני עובדים שלי. מאז אותו יום אני סובל מחרדות קשות, ולא מסוגל לחזור לעבודה. הגשתי תביעה למוסד לביטוח לאומי להכרה באירוע כתאונת עבודה,האם הביטוח הלאומי מכיר בפגיעות נפשיותכתוצאה מאירוע חריג בעבודה? איך אפשר לוודא שהתביעה לא תידחה?

משרד עורכי דין אורטל יונה
משרד עורכי דין אורטל יונה

הכרה בפגיעה נפשית כתאונת עבודה עקב אירוע חריג
שלום רב, כן ביטוח לאומי מכיר בפגיעה נפשית על רקע אירוע חריג. כמובן שנדרש להוכיח את הטענות. אם אתה רוצה להגיש את התביעה באופן נכון ולמזער את הסיכוי לדחייה, ממליצה לפנות לעו"ד כבר בשלב זה (והיה עדיף אפילו לפני הגשת התביעה). בברכה, עו"ד אורטל יונה

מישה שאל/ה:
זכויות בביטוח לאומי ובעבודה בחזרה הדרגתית לעבודה לאחר תאונת עבודה
105 צפיות

אני בסיום שיקום לאחר תאונת עבודה. מותר לי לחזור לעבודה באופן הדרגתי תחת "כשירות מוגבלת" . האם המעסיק מחויב לשמור על השכר המקורי שלי גם אם עובד פחות שעות?איך לפעול מול הביטוח הלאומי כדי לקבל השלמה של הפרש השכר?

משרד עורכי דין אורטל יונה
משרד עורכי דין אורטל יונה

זכויות בביטוח לאומי ובעבודה בחזרה הדרגתית לעבודה לאחר תאונת עבודה
שלום רב, מותר לחזור לעבודה, בהתאם להמלצות רופאיך (לרבות רופא תעסוקתי). לגבי התנאים - זה שלך מול המעסיק. שאלות בתחום דיני עבודה יש להפנות לפורום המתאים. לגבי "השלמת שכר" מביטוח לאומי - כל מקרה לגופו. התשובה תלויה בהרבה גורמים (כגון חומרת הפציעה, גובה השכר, השלב שבו נמצאת התביעה במל"ל ועוד). לא ניתן להשיב מבלי להכיר את מכלול נתוני התיק. בברכה, עו"ד אורטל יונה

אברהם שאל/ה:
ועדה רפואית ערר החמרת מצב
76 צפיות

היתה לי תאונת עבודה שהוכרה. בועדה קבעו שאין נכות בגלל מקרה קודם. אורטופדי. הגשתי ערעור, להפרדה בין אורתופדי ולנוירולוגי, ובסוף החלטתי לבטל את הועד ערער, להמתין. לא שילמתי דמי ועדה, עכשיו אחרי ממש הרבה זמן באתר ביטוח לאומי אני רואה, שיש החלטת ועדה על מסמך הערעור שהגשתי לועדה כנדרש. עם החלטה שהתבצעה בלי שהייתי נוכח. שאלתי, האם זה לא חוקי לקיים ערער, בלי שנכחתי, בלי ששילמתי אגרה. 2 מעשית אולי בעצם זה בכלל לא משנה, כי ממה שאני מבין בעצם ניתן להגיש כל תקופה החמרת מצב, וזה מתחיל מחדש, ניתן לטעון אורתופדי נוירולוגיה לחוד, הכל בהתאם לממצאים והמצב עכשיו. אם כך זה חשוב לבצע לפני גיל 67? או שיש משהו לא נכון בדברי. תודה

משרד עורכי דין אורטל יונה
משרד עורכי דין אורטל יונה

ועדה רפואית ערר החמרת מצב
שלום רב, השאלה לא לגמרי ברורה. ראשית אין דמי ועדה ואין אגרה. אולי כוונתך לקנס בגין אי התייצבות? בכל מקרה אם הגשת ערר - מזמנים לועדת עררים. אם אתה לא מעוניין בועדה, צריך לבקש למשוך את הערר ולבטל אותה. לגבי ההחלטה שהתקבלה בהיעדרך - לא ברור אם היא לטובתך או לרעתך, אבל ככל שהיא פוגעת בך היה צריך להזהיר אותך ולתת לך את האפשרות להשאיר את החלטת הדרג הראשון על כנה. לגבי החמרת מצב - החיסרון הוא מועד התחולה. כלומר גם אם תוגדל הנכות, היא תיקבע החל ממועד ההחמרה ולא לפני. בברכה, עו"ד אורטל יונה

מריה שאל/ה:
הודעה על סיום העסקה ביום תאונת עבודה
100 צפיות

שלום רב! לפני כשלושה שבועות נחבלתי בדרך לעבודה כשרצתי לאוטובוס. עקב שיבושים בלוח הזמנים בשל מצב ביטחוני פחדתי שאוטובוס הבא יגיע כעבור שעה. שנפלתי נחבלתי והודעתי למנהלת שלא אוכל להגיע לעבודה. כעבור מספר שעות קיבלתי טלפון ממנהלת משאבי אנוש שהציע לי לחתום על סיום העסקה ללא שימוע. ויתרתי על זכות השימוע וחתמתי על סיום העסקה. מספר ימים אחרי הנפילה הרגשתי החמרה ניכרת בכאבים וכעבור עשרה ימים פניתי למוקד לרפואה דחופה לקבלת טיפול רפואי. עכשיו אני בבירור רפואי וסדרה של בדיקות. פניתי למנהלת משאבי אנוש לקבלת טופס ב. ל. 250 אך לא קיבלתי מענה. היום קיבלתי הודעה עם בקשה למילוי חלק ב` בטופס 161. מה עליי לעשות כעת? תודה

משרד עורכי דין אורטל יונה
משרד עורכי דין אורטל יונה

הודעה על סיום העסקה ביום תאונת עבודה
שלום רב, אין שום קשר בין טופס בל/250 לטופס 161. בכל הקשור לפיטורין - עלייך להתייעץ עם עו"ד בתחום דיני עבודה. בכל הקשור לנפילה - עלייך להתייעץ עם עו"ד בתחום הנזיקין. אם יש שאלה פרטנית בהקשר זה אשמח לסייע. בברכה, עו"ד אורטל יונה

משרד עורכי דין אורטל יונה
פניה ישירה אל משרד עורכי דין אורטל יונה

למעלה