עו"ד מיכל סטרוגו

עו"ד מיכל סטרוגו

מנחם בגין 7 בית גיבור ספורט , רמת גן (אזור המרכז)

מייצגת תובעים במקרי של נזק עקב טיפול רפואי רשלני, בעיקר בתחום הניתוחים האסתטיים, אסתטיקה רפואית ורפואת עור, אבחון מלנומה והסרת שומות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עו"ד ונוטוריונית  מיכל סטרוג בעלת ותק של 25 שנה כעורכת דין ועוסקת בתחום הרשלנות הרפואית. לעורכת הדין סטרוג רקע רפואי נרחב בייצוג תובעים ובעלת נסיון רב בתחומה, עורכת הדין מלווה את לקוחותיה בכל התהליך, מהייעוץ ראשוני במקרים של נזק עקב טיפול רפואי רשלני עם דגש על תחום הניתוחים האסתטיים, רפואת העור וטיפולים אסתטיים.

 

עו"ד מיכל סטרוגו דואגת להגשת תביעה משפטית מטעם הנפגעים ומנהלת את המאבק המשפטי בכדי להעניק להם פיצוי כספי מקסימלי. 


מטפלת בכל תחומי הרפואה לרבות:

רשלנות רפואית בטיפולים וניתוחים אסתטיים (ניתוחי אף, מתיחת פנים, בטן, זרועות, עפעפיים, וכיוב, ניתוחי חזה, הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית וחומרי מילוי שונים, שפתיים, פילינג, לייזר ועוד) איחור באבחון מחלות עור, מלנומה ונזקים אסתטיים שנותרו בעקבות ניתוח להסרת שומות, שלנות רפואית במעקב הריון או במהלך הלידה, רשלנות רפואית באבחון מחלות ובמעקב, רשלנות רופאי משפחה, רשלנות בניתוחים כירורגיים ועוד. 

 
פגישת ייעוץ ראשונה ללא תשלום.
 
מומלץ וחשוב מאוד לפנות אלי לקבלת ייעוץ ראשוני, בכל מצב בו נגרם או מתגלה נזק עקב טיפול רפואי, כדי לבחון אם הסיבה לנזק, בטיפול רפואי רשלני וכן לצורך העריך את סיכויי התביעה. רצוי לפנות אלי בהקדם, סמוך ככל שניתן למועד הפגיעה, על מנת למנוע התיישנות התביעה וכדי לקבל מידע והדרכה.
 
אני דואגת לתת מענה משפטי מקצועי, מסור, יעיל ומהיר התואם את צרכי לקוחותיו ללא תנאים וללא פשרות ודוגלת ביחס אישי וחם, תוך הבנת מצוקתו של הלקוח, נחישות רבה לקבלת פיצוי מקסימלי, תוך שמירה על דיסקרטיות.
 
תהליכי התביעות נעשים בליווי שוטף של מומחים רפואיים מהשורה הראשונה מתחומי הרפואה השונים ותוך הענקת יחס אישי, חם ומקצועי ללא פשרות לכל אורך הטיפול המשפטי.
 
אני דואגת להשתתף בפורומים וכנסים רבים, השתתפתי בהשתלמויות רבות בתחום נזקי הגוף בכלל ורפואה ומשפט בפרט. מלבד העובדה שאני באה מרקע רפואי נרחב, במהלך השנים צברתי ידע ונסיון רב בניהול תיקים בתחום הרשלנות הרפואית, עבדתי במשרדים הטובים ביותר בתחום ובמשך שנים רבות, גם עבדתי במחלקה המשפטית בחברת מדנס, המייצגת רופאים ומוסדות רפואיים בתביעות רשלנות רפואית המוגשות נגדם, שם ניהלתי תיקים רבים, חלקם מורכבים ביותר וגדולים בנושאים רפואיים מגוונים.  עבודה זו, מקנה לי היום יתרון רב כשאני מייצגת תובעים, הואיל ואני מכירה את שני צידי המתרס ואת הטקטיקות וצורת ניהול התביעה של הצד השני.
 
אני שמה לעצמי למטרה לייצג נאמנה נפגעים עד להשגת פיצוי מקסימלי בגין נזקיהם ומבטיחה להילחם בכל הכוח, תוך ניצול הידע והנסיון המקצועיים הרבים שיש לי.
 
בנוסף, הנכם מוזמנים לפנות אלי לצורך קבלת שרותים נוטוריונים.

 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 06/11/2020

    מיכל סטרוגו - עורכת דין מומחית ומוכשרת ביותר! מכל הבחינות היא עזרה לי מקצה לקצה, בבעיה יוצאת דופן וקשה (עד כדי שהמקרה הזה היה בחדשות) ובעוד תיק שקשור לחברה גדולה בארץ. בכוונה פירטתי כי בעיניי זה יהיה משמעותי לקוראים לראות כי מדובר בעורכת דין מקצועית ביותר, שנותנת יחס אמיתי ומלא, הסבר ועזרה מלאים על הכל, היא נותנת מעצמה בכל ה100%! אני מאוד שמחה שבחרתי בעורכת דין מיכל סטרוגו, ויודעת שזה קשר לחיים - בכל בעיה שכזו, יש לי אדם מקצועי לפנות אליו! תודה ענקית מיכל!
     

עו"ד מיכל סטרוגו
פניה ישירה אל עו"ד מיכל סטרוגו

למעלה