עו"ד אורן דטל

עו"ד אורן דטל

הארבעה 28 , תל אביב (מגדל צפוני, קומה 5) (אזור המרכז)

המשרד עוסק בתביעות רשלנות רפואית, נזקי גוף והביטוח ובתביעות משרד הביטחון

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-6112831
על המשרד
משרדו של עורך הדין אורן דטל הינו משרד בוטיק העוסק בתביעות רשלנות רפואית, נזקי גוף וביטוח הנגרמים משלל סיבות ובהן: תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה, נכות משירות צבאי, נפגעי איבה ועוד.
 
עורך הדין אורן דטל הוא פרמדיק חבר ארגון הפרמדיקים הישראלי ובוגר לימודי רפואת חירום מאוניברסיטת בן גוריון, שהמשיך ללימודי תואר ראשון ושני במשפטים באוניברסיטת חיפה. כמו כן, הוא חבר החברה הישראלית לבטיחות הטיפול וניהול סיכונים ברפואה מההסתדרות הרפואית בישראל.
 
לאורך השנים צבר עורך הדין דטל ניסיון רב במתן חוות דעת משפטיות בבתי המשפט בנושאי רשלנות רפואית, וכן ייעץ באופן חיצוני לחברות ביטוח בתביעות רשלנות רפואית ונזקי גוף.
 
המשרד מעניק שירות משפטי בתחומים הבאים:

נפגעי פעולות איבה ונכי צה"ל

רשלנות רפואית ונזקי גוף

תביעות פוליסות ביטוח חיים

תביעות משרד הביטחון

סיעוד ואובדן כושר עבודה

עורך הדין אורן דטל דואג למצות את זכויות לקוחותיו ולפעול ללא פשרות כדי שיקבלו את הפיצויים המרביים. המשרד מטפל בכל תיק בתשומת לב, עקשנות, יצירתיות וכן ביחס אישי, רגישות וזמינות מלאה.
 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • תביעות ביטוח ונזקי רכושתביעות ביטוח ונזקי רכוש
  • רשלנות רפואיתרשלנות רפואית
  • משרד הביטחוןמשרד הביטחון

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד אורן דטל
פניה ישירה אל עו"ד אורן דטל

למעלה