דקל גוטע משרד עורכי דין

דקל גוטע משרד עורכי דין

לח"י 2 , ראשון לציון (אזור השפלה והסביבה)

משרדנו עוסק בטיפול בתביעות נזקי גוף - תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, משרד הביטחון, רשלנות רפואית ופוליסות ביטוח פרטיות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

חייגו 053-6249140
על המשרד

 

דקל גוטע, משרד עורכי דין משרדנו עוסק בייצוג לקוחות פרטיים בתביעות נזיקין מורכבות ומימוש זכויות רפואיות תוך השגת הפיצוי המקסימלי.

 

תחומי העיסוק של משרדנו כוללים ליווי שוטף בתביעות נזקי הגוף השונות: תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי- (נפגעי עבודה / מחלות מקצוע / מיקרו טראומה / נכות כללית / שירותים מיוחדים / ניידות / ילד נכה / פטור ממס הכנסה ועוד), תו נכה לרכב, משרד הביטחון, פוליסות ביטוח ורשלנות רפואית.

 

 

 עורך דין דקל גוטע, בעל המשרד, הינו עורך דין מוערך ובעל ניסיון רב בניהול תביעות מורכבות בתחום הנזיקין (נזקי גוף). משרדנו מייצג תובעים בלבד כנגד הגופים השונים וחברות הביטוח, פועל במקצועיות תוך שקיפות מלאה ושיתוף הלקוחות בכל שלבי ניהול ההליך.

 

להלן תחומי עיסוק המשרד:

תחום נזקי הגוף  הינו רחב מאוד וכולל גופים רבים אשר נגדם ניתן להגיש תביעות

 

  • תאונות דרכים: משרדנו מייצג את כלל הנפגעים כתוצאה מתאונות הדרכים השונות, על ידי כלי הרכב השונים. משרדנו מלווה את הלקוחות ממועד התאונה, תוך מתן מענה שוטף לכלל צורכיהם וליווי צמוד עד לקבלת הפיצוי המקסימלי.

 

המוסד לביטוח לאומי: משרדנו הינו בעל ניסיון רב בתחום ומודע לצורך במתן ליווי צמוד ללקוחותינו, תוך ליווי בוועדות הרפואיות, ערעורים ותביעות בבתי הדין השונים עד לקבלת הפיצוי המקסימלי והזכויות הסוציאליות.

 

• תאונות עבודה: תביעות אלה אינן מסתיימות עם קבלת הפיצוי מטעם המוסד לביטוח לאומי (ענף נפגעי עבודה), והינן דורשות הגשת תביעות כנגד המעסיקים השונים. משרדנו הינו בעל ניסיון עשיר בניהול תביעות כנגד המעסיקים השונים בכל התחומים ובהצלחה רבה.

 

תביעות פנסיה וביטוחים פרטיים: משרדנו הינו בעל ניסיון עשיר וידע רב בסוגיות הביטוח השונות (כגון: אובדן כושר עבודה, ביטוח חיים, תאונות אישיות, פוליסת תלמידים וכו'), תוך ניהול תביעות מורכבות עד לקבלת הפיצוי המקסימלי.

 

משרד הביטחון: כנגד גופים גדולים וחזקים, תרצו לקבל ייצוג ממשרד עו"ד מוביל, בעל ניסיון והצלחה רבה בייצוג כנגד משרד הביטחון בתביעות ההכרה, במהלך הוועדות הרפואיות, הליכי הערעור והתביעות בבתי המשפט.

 

תביעה לקבלת תג חניה לנכה.

 

• רשלנות רפואית: משרדנו הינו בעל ידע משפטי רחב ומיומנויות מיוחדות הנדרשות לניהול תיקים מורכבים, תוך חשיפת והוכחת הרשלנות הרפואית בכל מקרה ומקרה עד לקבלת הפיצוי המקסימלי.

 

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות

 

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 02/02/2024

    דקל הוא לא סתם עורך דין עבורי, הוא כבר חלק בלתי נפרד מהמשפחה! לאורך שנים רבות הוא מלווה אותי בכל עניין, תמיד עם חיוך, תשומת לב וזמינות יוצאת דופן. דקל מקצועי ומיומן, בעל ידע נרחב בכמה תחומים, ודואג להעניק לי את הייעוץ הטוב ביותר. מעבר למקצועיות, הוא אדם חם ואכפתי, קשוב לצרכים שלי ומסביר לי את הדברים בצורה נעימה וברורה. תמיד נותן לי שירות אדיב ויעיל, זמין עבורי בכל עת ודואג לטפל בעניניי בצורה מהירה ומקצועית. בזכותו אני מרגישה בטוחה ומוגנת, יודעת שאני יכולה לסמוך עליו שייצג אותי בצורה הטובה ביותר! ממליצה עליו בחום לכל מי שמחפש עורך דין מקצועי, אמין, זמין וחם.
     

  • 01/02/2024

    עו״ד דקל גוטע דקל טיפל בנו בסבלנות והכלה אינסופית ,מקצועיות,אדיבות,מתן מענה בכל שעה ,מסביר בצורה יסודית על כל שלב, ומיידע תמיד מה מצב הסטטוס ,נלחם עבורינו, עו״ד מושלם, אדם מדהים, פשוט אין מילים! דקל היקר, כן ירבו עורכי הדין כמוך,אתה מלך!! אני ממליצה בחום ובאהבה ובלב שלם על דקל 😊
     

  • 30/01/2024

    אני רוצה לציין לשבח את עו״ד דקל גוטע שהתיק שלי טופל אצלו המקצועיות,האדיבות,מתן מענה ישיר בכל שעה ,קיבלתי הסבר מפורט על כל שלב בתהליך ומידע על כל התיק ,בכל זמן נתון שהיתה לי שאלה קיבלתי את מלוא התשובות,מבחינתי זכיתי בעו״ד מושלם אין לי מילים על כל הטיפול המסור מעריכה הכל!!
     

  • 30/01/2024

    עורך דין דקל טיפל בתביעה של סבתא שלי, עשה עבודה מצויינת והחלטתי להשתמש בו גם לשתי תביעות שלי. דקל הוא עורך דין מקצועי, שרותי וזמין תמיד לכל שאלה, הוא אף סייע לי בדברים ובשאלות שלא היו מתפקידו, כזה אדם הוא, מדהים. במדינה שלנו קשה עד בלתי אפשרי למצוא עורך דין כמוהו, ישר, מקצועי ואמין! ממליצה בחום!
     

  • 30/01/2024

    עורך דין דקל טיפל בתביעה של סבתא שלי, עשה עבודה מצויינת והחלטתי להשתמש בו גם לשתי תביעות שלי. דקל הוא עורך דין מקצועי, שרותי וזמין תמיד לכל שאלה, הוא אף סייע לי בדברים ובשאלות שלא היו מתפקידו, כזה אדם הוא, מדהים. במדינה שלנו קשה עד בלתי אפשרי למצוא עורך דין כמוהו, ישר, מקצועי ואמין! ממליצה בחום!
     

דקל גוטע משרד עורכי דין
פניה ישירה אל דקל גוטע משרד עורכי דין

למעלה