עו"ד רונית לוי

עו"ד רונית לוי

הנופר 2 , רעננה (אזור השרון והסביבה)

עורכת הדין רונית לוי בעלת ניסיון עשיר ומגוון בתחום ייעוץ פנסיוני, תביעות נזיקין, וכן במצב אובדן כושר עבודה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת הדין רונית לוי בעלת ניסיון רב בתחומי הפנסיה והביטוח, ייעוץ פנסיונרי למעסיקים, תביעות ביטוח וחיים, ביטוח פנסיוני, אובדן כושר עבודה, מחלות קשות, ביטוח סיעודי וכן בתחום דיני העבודה.


בעברה, עורכת הדין רונית לוי הייתה מנהלת תפעול בסוכנות ביטוח, וכן יועצת פנסיונית למעסיקים, אך גילתה כי אהבתה הגדולה והאמיתית היא משפטים.


לעורכת הדין רונית לוי תואר ראשון בתחום מדעי החברה מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים וכן תואר במשפטים מטעם הקריה האקדמית אונו.


עורכת הדין לוי בקיאה במבנה הפוליסות ותנאיהן של חברות הביטוח, תהליכי תפעול וקבלת החלטות וכמו- כן בנקודת מבטם של המבוטחים.


תחומי עיסוק עיקריים של המשרד:


• תביעות בגין אובדן כושר עבודה
• תביעות ביטוח סיעודי
• תביעות ביטוח בגין מחלות קשות
• תביעות ביטוח חיים
• ביטוח פנסיוני
• ייפוי כוח מתמשך


עו"ד רונית לוי הגיעה מתחום הביטוח וזה משמש עבורה כיתרון גדול, משום שהיא בקיאה בתחום, וכן היא מסוגלת לראות מנקודת המבט של חברת הביטוח, נושאים כמו מבנה הפוליסות, תנאי הפוליסה, תהליכי התפעול, קבלת ההחלטות, ועם זאת גם דרך נקודת מבטם של המבוטחים ואופן החוויה שלהם לגבי עולם הביטוח.


לעו"ד רונית לוי ניסיון רב גם בתחום הפנסיוני ועל כן מסוגלת להבין את רצון לקוחותיה בתחום זה.


משרד עו"ד רונית לוי
דוגל במתן יחס אישי לכל לקוח, שקיפות מלאה וזמינות. יתר על כן, מעניק המשרד לכל אחד מלקוחותיו יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל ההליך המשפטי. למשרד חשוב לשים לב לפרטים הקטנים, למצוא פתרונות חדשים ומקוריים, תוך כדי ששם את מטרת הלקוח בחשיבות עליונה ופועל ככל שביכולתו בכדי להגשים אותה.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • תביעות ביטוח ונזקי רכושתביעות ביטוח ונזקי רכוש

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 14/01/2024

    רוצה להמליץ על רונית לוי. שילוב אמיתי של מקצועיות, אנושיות ומהירות. פניתי לרונית בעקבות המלצה של חבר. עזרה לי בכל תחום הבקשה שלי מול ביטוח לאומי עבור אבא שלי וטיםלה בהכל, כולל עבודה מול ההורים שלי.
     

  • 14/01/2024

    ממליצה בחום על עו"ד רונית! רונית היא לפני הכל בן אדם. אמפטית, נאמנה, קשובה ומשקיענית. רונית לא נחה עד לתוצאה הטובה ביותר ללקוח שלה. ממליצה מכל הלב
     

  • 11/01/2024

    אני רוצה להמליץ בחום על עו"ד רונית לוי. אני לקוח של רונית כבר תקופה ממושכת והיא הוכיחה את עצמה עבורי כעו"ד מהשורה הראשונה - מקצועית, יסודית ומעל לכל אנושית ונאמנה! רונית הצליחה להתגבר על בעיות מורכבות, היא משרה בטחון רב ובמבחן התוצאה עמדה בהצטיינות. יישר כוח!
     

שאלות ותשובות מפורום אובדן כושר עבודה - עו"ד רונית לוי
נטלי שאל/ה:
אובדן כושר עבודה למובטל מהחודש שעבר
28 צפיות

פוטרתי וסיימתי לעבוד בחודש שעבר. לא מצליחה ליצור קשר עם סוכנות ביטוח שטיפלה בביטוחים הפנסיוניים ולשאול מתי אני צריכה לחדש תשלומים לריסק זמני? האם אני מכוסה לתקופה מסוימת בביטוח אכע לתקופה מסוימת לאחר הפיטורין גם אם אין הפרשות לפוליסה? תודה רבה מראש

עורכת דין רונית לוי
עורכת דין רונית לוי

כיסוי ביטוחי לאחר סיום ההעסקה
אם את מבוטחת בקרן פנסיה חדשה אזי יש כיסוי ל5 חודשים, אולם חשוב להסדיר הנושא. אם הסוכן לא עונה צרי קשר ישירות עם קרן הפנסיה.

יערה גינדי שאל/ה:
תביעת פנסיית נכות מחברת הביטוח
16 צפיות

שלום, רציתי לדעת מהו הסכום המקסימלי שעו"ד יכול לקחת לפתיחת תיק בנושא תביעת פנסיית נכות מחברת הביטוח? שילמתי למישהו בלי לחשוב 3,000 שח לפתיחת תיק. היה רשום שהדמי פתיחת תיק הם ל-6 שנים (כי בחברות ביטוח, לא נותנים לצמיתות, צריך לגשת כל שנה לוועדה). האם זה תקין לשלם כזה סכום לפתיחת תיק??? זאת השאלה שלי. אני פשוט יודעת שלגבי תביעות נכות בביטוח לאומי לוקחים עד משהו כמו 1000 לפתיחת תיק, לפי החוק.

עורכת דין רונית לוי
עורכת דין רונית לוי

שכר טרחה
הפורום מתייחס לתביעות אובדן כושר ולא לשכר טרחה. כעקרון בביטוח לאומי אכן גובה שכר הטרחה מוסדר, בתביעות מול קרנות פנסיה וחברות ביטוח לא.

עו"ד רונית לוי
פניה ישירה אל עו"ד רונית לוי

למעלה