משרד עו"ד נחמנסון & עיני

משרד עו"ד נחמנסון & עיני

דרך חיפה 37, קרית אתא , קרית מוצקין (אזור הצפון)

משרד עורכי הדין נחמנסון & עיני הינו משרד בוטיק העוסק בצוואות, ירושות, הסכמי ממון, ייפוי כוח מתמשך, מקרקעין ונדל"ן

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרד עורכי הדין נחמנסון & עיני הוא משרד בוטיק המעניק מגוון שירותים משפטיים בתחומים שונים. המשרד הוקם על ידי עו"ד סיון עיני ועו"ד יסמין נחמנסון לאחר שנים של עבודה משותפת כשכירות במשרד מצליח.

המשרד עוסק בתחומים הבאים:
מקרקעין – צוות המשרד מלווה ומייצג מוכרים ורוכשים דירות יד שנייה, רוכשי דירות מקבלן, עריכת הסכמי שכירות (דירות מגורים או מבני מסחר) ועריכת שומות מיסוי מקרקעין. בנוסף, המשרד מעניק שירותים הן לחברות בניה והן לאנשים פרטיים בכל הקשור לרישום בתים משותפים ולתיקוני צווי בית משותף.
 
ייפוי כוח מתמשך – לצוות המשרד הסמכה לעריכת ייפוי כוח מתמשך מטעם משרד המשפטים והאפוטרופוס הכללי. לקוחות המשרד זוכים לליווי צמוד כאשר המשרד שם דגש על מתן הנחיות מקדימות מפורטות של הממנה בעריכת ייפוי הכוח המתמשך או עריכת מסמך הבעת רצון.
 
צוואות וירושות – לצוות המשרד ניסיון רב בעריכת צוואות, הגשת בקשות לצווי קיום צוואה וצווי ירושה וייעוץ בכל הקשור לכך.
 
הסכמי ממון – ייעוץ, סיוע וייצוג בני זוג המעוניינים בעריכת הסכם ממון.
 
עורכות הדין נחמנסון ועיני מקפידות על שירות מקצועי, אמין וזמין ורואות את טובת הלקוח לנגד עיניהן בכל רגע נתון. בעזרת אסטרטגיה שנבנית באופן מדויק ומותאם מקרה, הן מובילות את לקוחותיהן לתוצאות מיטביות.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • ייפוי כוח מתמשךייפוי כוח מתמשך
  • ירושהירושה
  • צוואהצוואה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד נחמנסון & עיני
פניה ישירה אל משרד עו"ד נחמנסון & עיני

למעלה