עורכת הדין אושי דרור סדיס

עורכת הדין אושי דרור סדיס

התע"ש 20 בית הפעמון , כפר סבא (אזור השרון והסביבה)

עורכת הדין אושי דרור סדיס עוסקת בתחומים: דיני משפחה נדל"ן, יפויי כח מתמשך צוואות וירושות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 21 המלצות

חייגו 053-7342478
על המשרד

משרד עורכת הדין אושי דרור סדיס מעניק ייעוץ ושירותים משפטיים בתחומים רבים, בין היתר, דיני מקרקעין, חוזה מקרקעין, רישום בטאבו, קניית דירה, ליקויי בניה, דיני מושבים,  נדל"ן מסחרי, קבוצת רכישה, דיני חוזים ומסחר, ליווי עסקי, היטל השבחה, הערת אזהרה במקרקעין, זכויות בניה, חוזי בניה, חריגות בניה, ליווי פרוייקטים, מכירת דירה, משכנתא, נדל"ן בחו"ל, עסקאות קומבינציה, פירוק שיתוף, שינוי יעוד, תוספות בניה, תכנון ובניה,  הסכם שכירות, העברה ללא תמורה, התחדשות עירונית, התנגדות לתכנית מתאר, התנגדות לוועדה המקומית, ליקויי רטיבות, עיכוב במסירת דירה, רישום בית משותף.

 

בנוסף לכך, משרדנו עוסק בתחום צוואות וירושות, עריכת צוואות, מתן צווי ירושה, קיום צוואה, התנגדות לצוואה, סכסוכי ירושה וייפוי כוח מתמשך.

 

כמו כן, משרד עורכת הדין אושי דרור סדיס מעניק ייצוג בבתי המשפט (ליטיגציה), ייעוץ משפטי, כתב תביעה, כתב הגנה, בית המשפט השלום, בית המשפט המחוזי, ייצוג משפטי, סדר דין מהיר, סדר דין מקוצר, ערעור, תביעות קטנות.
 

עורכת הדין דרור סדיס בעלת ניסיון רב בייצוג במכירה ורכישת נדל"ן מקצועית ויסודית לאורך כל התהליך ופועלת להשגת תוצאה מיטבית עבור לקוחותיה ורכשה השכלה רחבה בתחומי עיסוקה (למעלה מ-25 שנה במשרדו של עו"ד זאב ברא"ז), דבר אשר מסייע לה רבות להתעמק במקרים מסובכים ולהתמקצע בתחומי עיסוקה.

 

משרדנו מבטיח להעניק את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר תוך ליווי אישי, שקיפות מלאה ושיתוף הלקוח לאורך התנהלות התיק, מתחילתו ועד סופו.


נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 21 המלצות)
  • 06/06/2024

    תותחית על.מקצועית ברמה גבוה.שולטת בכל החוקים והנהלים ברמה נדירה.מגנה על אינטרס הלקוח באופן מדהים
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 06/06/2024

    קיבלתי שרות מעולה, מקצועי, מדוייק, אנושי, מהיר, ממליצה בחום
    זמינות: 5
    מקצועיות: 5
    יחס אישי: 5
     

  • 09/08/2023

    מרוצים מהטיפול האישי המקיף והמקצועי בגישה נעימה ועיניינית
     

  • 27/03/2023

    מסבירה היטב את הנושא פועלת במהירות נעימה מאוד ורגישה
     

  • 02/12/2022

    אושי טיפלה המשפחתי במסגרת הסכם ירושה עתידי. אושי הייתה מאוד יסודית ושקופה בעבודתה, נעימה מאוד בעבודה האישית ומקצועית מאוד בעצותיה. בסך הכל נתנה חוויה מקיפה, נעימה ומקצועית. מאוד מומלצת בעיניי
     

  • 02/12/2022

    אושי סייעה לנו בניסוח הסכמי ירושה, היא אדם מקסים, נעימה ושירותית, מאוד אמינה והוגנת ולגמרי נותנת תחושה שניתן לסמוך עליה. התהליך איתה היה קל, זורם ונעים. ממליצה בחום
     

  • 07/09/2022

    אושי טיפלה עבורנו בשתי עסקאות מכירה ורכישת דירה במקביל, ועשתה זאת ללא דופי, במקצועיות ביעילות. ממליץ בחום על שירותיה.
     

  • 06/09/2022

    אני ממליץ בחום על אושי. היא ביצעה את המכירה של הבית של אמי, וגם את הקנייה של הדירה החדשה במקביל. אנחנו היינו מאוד מרוצים מהשירות המקצועי והחם שקיבלנו ממנה. אני לא אהסס לשכור את שירותיה שוב.
     

  • 03/01/2022

    ברצוני להמליץ בחום על עו"ד אושי דרור סדיס. קיבלנו טיפול מקצועי, ענייני ואדיב כולל מענה לכל שאלה וסוגיה שעלתה. הליווי וההיענות היתה ראויה לציון והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. תודה רבה וממליץ ללא היסוס!
     

  • 31/12/2021

    אושי טיפלה בעדינות וברגישות. כשבאנו עם אחי בן ה47, חולה סופני, לחתום על ייפוי כוח מתמשך, הפכה את החוויה לקלה יותר תודה
     

עורכת הדין אושי דרור סדיס
פניה ישירה אל עורכת הדין אושי דרור סדיס

למעלה