רון נחשון - משרד עו"ד ונוטריון

רון נחשון - משרד עו"ד ונוטריון

שדרות מוריה 131 , חיפה (אזור הצפון)

רון נחשון, עו"ד ונוטריון חבר לשכת עו"ד מ- 1996 ותואר L.L.B מאוניברסיטת תל אביב. משרדו הפרטי עוסק במגוון תחומי המשפט האזרחי לרבות משפחה, מקרקעין ונזיקין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 7 המלצות

חייגו 053-7429237
על המשרד

עורך דין ונוטריון רון נחשון, רס"ן בצנחנים וחבר לשכת עורכי הדין משנת 1996.

 

עם סיום שירותו הצבאי, עו"ד נחשון החל לימודיו באוניברסיטת תל אביב, שם סיים בהצלחה לימודי תואר ראשון במזרחנות ולימודי תואר ראשון נוסף במשפטים (L.L.B). לאורך השנים הרבות במקצוע עבד בין השאר כשכיר בפירמות עורכי דין מובילות בתחום דיני המשפחה ומשפט אזרחי ורכש בהם יידע רב ונסיון מעשי בייצוג בבתי המשפט השונים. 

 

בשנת 2000 יצא עו"ד רון נחשון אל דרכו העצמאית ופתח את משרדו הפרטי, מאז הקמתו המשרד זכה למוניטין רב וביסס את שמו כעורך דין מוביל באזור חיפה.

 

המשרד מספק מענה משפטי בנושאים:

דיני משפחה - גירושין לרבות הסדרי ראיה, חלוקת רכוש ועריכת הסכם גירושין, אפוטרופוס הסכם ממון ירושה | ניכור הורי | סכסוכי ירושה | צוואה, קביעת אבהות ועוד.

 

עורך הדין רון נחשון יצא אל דרכו העצמאית לאחר מעל ל-20 שנות ותק בתחום בהן זכה לנסיון רב בטיפול במגוון תיקים, ביניהם טיפל במקרים מורכבים בתחום המשפט האזרחי עם דגש על דיני משפחה וגירושין. הניסיון הרב של עורך הדין, היכרותו המעמיקה עם המערכת המשפטית וגורמים בה, כמו גם היכולות לצפות בדיוק רב כיצד יסתכם התיק בין אם בהליך בבתי המשפט או בהסדר מחוצה לו.

 

נשמח לעמוד גם לשרותכם.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 7 המלצות)
  • 14/11/2023

    טרם נפגשנו. מרגיש וגם ניראה בנאדם מקסים.! ממליץ.
     

  • 08/11/2021

    שירות נפלא, איש אמין.
     

  • 08/11/2021

    עזר לי במסירות רבה בהליך מורכב, מודה לו מאוד ומאחלת לו רק הצלחה
     

  • 08/11/2021

    להגיע למצב שבו זקוקים לעזרת עו"ד זו לא בדיוק השלב הנעים ביותר בחיים אך אם זה קרה אין ספק שרון הוא האדם בו אבחר שוב גם בעתיד. לפני הכל הוא בן אדם, הוא מכיר ומבין את המורכבות של הסיטואציה ויחד עם ניסיון כה רב יידע לייעץ ולהכווין אותי לפיתרונות ריאליים שהתאימו למה שרציתי להשיג - מאוד ממליצה.
     

  • 08/11/2021

    סייע לי בנושא הירושה של הורי, היה שירות נפלא.
     

  • 08/11/2021

    ליווה אותי בהליך גירושין שלצערי הגיע למלחמה ממושכת בבית המשפט, היום אנחנו כבר לקראת חתימה על הסכם ואני יכול לומר בלב שלם שלא יכולתי לצפות ליותר, תודה.
     

  • 08/11/2021

    לפני בערך עשור עורך הדין נחשון טיפל בהליך גירושין מאוד מורכב שעברתי עם בעלי לשעבר. מעבר להיותו אדם נעים הליכות מכבד ואנושי הוא עזר לנו לגשר על פערים ולגרום להליך שחשבתי שלא יסתיים לעולם להיגמר על הצד הכי טוב שיכולתי לקוות לו. היום נעזרתי בו עבור עריכת ייפוי כח מתמשך ונהניתי מאותה רמת שירות שזכרתי מלפני שנים כה רבות - מומלץ בחום.
     

רון נחשון - משרד עו"ד ונוטריון
פניה ישירה אל רון נחשון - משרד עו"ד ונוטריון

למעלה