אולמד בע"מ

אולמד בע"מ

גולדה מאיר 3 , נס ציונה (אזור השפלה והסביבה)

שירותי חוות דעת רפואיות לבית משפט

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
אולמד הינו שירות חוות דעת רפואיות לבית משפט, ביטוח לאומי, חברת הביטוח ומשרד הביטחון אשר מחברת בין אנשי המקצוע המשפטי לבין אנשי הרפואה באשר הם, ובינם לבין לקוחות אשר נמצאים בהליכי תביעות רפואיות. אולמד הינה הפלטפורמה היחידה מסוגה בארץ אשר מעניקה מעקב וליווי צמוד של מומחים רפואיים מכל תחום, מורידה את עול ההיבט הרפואי בניהול התיק עבור עורך הדין המטפל בתיק ועבור הלקוח התובע, ממציאת מומחים רפואיים, משא ומתן איתם, שילוב מומחים נוספים, ליווי צמוד לכל אורך התיק במהלך דיונים בכל היבט רפואי באשר הוא על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.
 
כמו כן, אולמד מעניקה סיוע בהכנת רופאים לחקירה נגדית, כיצד להתכונן לחקירה נגדית, אילו חלקים להדגיש לטובת הלקוח ואילו דגשים יסייעו ללקוח על מנת לקבל את הפיצוי אשר מגיע לו.  
ישנם מעל 2,000 רופאים מומחים בתחומים רבים אשר בעלי ניסיון בכתיבת חוות דעת רפואית, השירות מתאים את המומחה הנכון ביותר עבור התיק ובעצם מסייע ומקדם את סיכויי הלקוח לקבל את הפיצויים המגיעים לו.
 
 
חברת אולמד רואה את לקוחותיה כחלק אינטגרלי וחשוב בהליך המשפטי וכל תהליך התביעה ומבטיחה להעניק את מלוא השירות הטוב ביותר עבור כל אחד ואחד מהלקוחות, לאורכו של כל הליך משפטי והענקת חוות דעת רפואית, מתחילתו ועד סופו. 
 
 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אולמד בע"מ
פניה ישירה אל אולמד בע"מ

למעלה