עו"ד ענבל גורביץ

עו"ד ענבל גורביץ

שד' פל"ים 2 , בניין אורן , חיפה (אזור הצפון)

משרד עורכי דין ענבל גורביץ הינו משרד בוטיק העוסק בתחום נזקי גוף ותאונות וכן הביטוח הלאומי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-7382206
על המשרד

משרד עו"ד ענבל גורביץ' הינו משרד בוטיק העוסק בתחום נזקי הגוף, ביטוח לאומי, תביעות ביטוח, תאונות דרכים, תאונות עבודה ואובדן כושר עבודה.

 

עורכת דין ענבל גורביץ בוגרת תואר ראשון LLB בפקולטה למשפטים במרכז האקדמי כרמל בחיפה. בוגרת קורס גישור בהצטיינות סיימה בהצלחה השתלמויות בתחומי עיסוקה. בעבר שימשה עורכת הדין כעוזרת רשמת הוצאה לפועל בלשכת ההוצאה לפועל בחיפה. לאחר מכן, עבדה במשרד עורכי דין מוביל ומוכר בתחום נזקי הגוף.

 

עורכת הדין ענבל גורביץ מייצגת את לקוחותייה לאורך כל הדרך, החל מיום התאונה או אובדן הכושר, ועד למימוש מלוא זכויותיו של הלקוח. עוסק בייצוג לקוחות בפני הוועדות הרפואיות של הביטוח לאומי, בפני חברות הביטוח, ובפני כל ערכאה נדרשת.

למשרד הצלחות רבות בתיקי נזקי גוף, החל מפגיעות גוף קלות ועד לפגיעות קשות ביותר.בעלת ניסיון מוכח בדיני נזיקין, ובעלת ניסיון בהגדלת הפיצוי הכספי ללקוח, עד למקסימום האפשרי בנסיבותיו.

 

המשרד פועל מתוך "אני מאמין" לפיו ייצוג משפטי מקצועי, תוך ליווי מלא, יחס אישי ותשומת לב מלאה, הנם הבסיס להצלחה בכל תיק ולשביעות רצון כל לקוח.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • תביעות ביטוח ונזקי רכושתביעות ביטוח ונזקי רכוש

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד ענבל גורביץ
פניה ישירה אל עו"ד ענבל גורביץ

למעלה