סיטון חברה לעריכת דין

סיטון חברה לעריכת דין

הרצל 93 , תל אביב (אזור המרכז)

המשרד עוסק בתחום המקרקעין על ענפיו המגוונים. לרבות ליווי יזמות במקרקעין

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

סיטון חברה לעריכת דין הינו משרד העוסק בתחום דיני המקרקעין על ענפיו המגוונים:

 

  • קבוצת רכישה, היטל השבחה, הפקעות מקרקעין, זכויות בניה, חוזי בניה, חריגות בניה, ליווי פרויקטים, מכירה ורכישת דירה, רישום בטאבו, פינוי שוכר, ליווי יזמות במקרקעין, הסגת גבול, בתים משותפים, מגרש חקלאי, פירוק שיתוף, עסקאות פינוי בינוי, עסקאות קומבינציה, הסדר מקרקעין, התחדשות עירונית, הסכם שכירות, התנגדות לוועדה מקומית, התנגדות לתכנית מתאר, תביעת קבלן, תביעת יזם, העברה ללא תמורה, מנהל מקרקעי ישראל, נדל"ן מסחרי ותמ"א 38.

  

המשרד מנוהל על ידי עורך הדין ומגשר חיים סיטון - בעל התמקצעות בתחום המקרקעין, לרבות הוצאה לפועל של עסקאות מקרקעין מורכבות, ניתוח וניהול מו״מ טרום עסקה.
 
חלק בלתי נפרד מעסקת מקרקעין הינו תחום המיסוי - משרדנו מעניק שרותי ייעוץ בעניין מיסוי מקרקעין, מן השלב הטרום חוזי לצורך ביצועה של עסקה מיטבית גם באספקט המיסוי.
 
סיטון חברה לעריכת דין דוגלת בעשייה, בגישה פתוחה וחיובית, זמינות, סבלנות, קשב, אדיבות והבנת צרכי הלקוח, כמו גם נחישות ודבקות במטרה.

שפות: עברית, אנגלית, רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיטון חברה לעריכת דין
פניה ישירה אל סיטון חברה לעריכת דין

למעלה