עו"ד ומגשרת ויקטוריה פוגל

עו"ד ומגשרת ויקטוריה פוגל

אופנהיימר 5 , רחובות (אזור השפלה והסביבה)

עו"ד ויקטוריה פוגל בעלת תואר ראשון (LL.B ) ותואר שני (LL.M ) במשפטים, עם כניסתה לעולם המשפט מיקדה פעילותה לתחום דיני המשפחה, לווי הליכי גירושין ומקרקעין נדל"ן

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת הדין ויקטוריה פוגל הינה מייסדת המשרד, בעלת תואר ראשון  (LL.B ) ותואר שני (LL.M ) במשפטים.

עם כניסתה לעולם המשפט מיקדה את פעילותה לליווי לקוחות בכלל תחומי דיני משפחה, בדגש על לווי הליכי גירושין, וכיוצא מכך זכתה לניסיון רב.

בתחום המקרקעין והנדל"ן, עורכת הדין פוגל מסייעת ללקוחותיה בלווי עסקאות רכישה, מכירה ועריכת הסכמים זאת לצד ליטיגציה משפטית בתחום. כמו כן, לאורך השנים הרבות במקצוע ניהלה מאות הליכי משפט מורכבים וזכתה לניסיון רב בתחומה לביסוס מוניטין המשרד כמוביל בתחומו.

 
המשרד מלווה לקוחות בנושאים:
  • דיני משפחה - עריכת הסכמי משפחה לרבות ייפוי כח מתמשך, הסכמי ממון, הורות משותפות וכמובן ניהול הליכי גירושין לכל היוצא מכך לרבות חלוקת רכוש, פירוק שיתוף, משמורת, הסכמי גירושין ועוד.
  • מקרקעין נדל"ן - פירוק שיתוף מקרקעין, העברה ללא תמורה, קנייה ומכירה של נכסי מקרקעין, ליקויי בנייה ועוד.
 
פעילות המשרד כיום מתבססת בעיקר מפה לאוזן וזאת בזכות מתן שירות מקצועי מבלי לוותר על אנושיות ויחס הולם לכל ולכל מקרה. נשמח לעמוד גם לשירותכם.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • אלימות במשפחהאלימות במשפחה
  • בית משפט משפחהבית משפט משפחה
  • גירושיןגירושין
  • חוזה מקרקעיןחוזה מקרקעין

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד ומגשרת ויקטוריה פוגל
פניה ישירה אל עו"ד ומגשרת ויקטוריה פוגל

למעלה