עו"ד סיון ציון משיחוב

עו"ד סיון ציון משיחוב

דרך העצמאות-61 , חיפה (אזור הצפון)

עו"ד סיון ציון משיחוב בעל ניסיון, ידע והמקצועיות בתחום דיני התעבורה על כל רבדיו, בתחום הפלילי ודיני מקרקעין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

סיון ציון משיחוב הינו עורך דין העוסק בתחום התעבורה, פלילי והמקרקעין. בעל תואר הנדסאי בתחום האלקטרוניקה ומחשבים, תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה (M.A.) וכן בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B.).

 

עו"ד סיון ציון משיחוב הקים את המשרד לאחר פרישתו ממשטרת ישראל בתום 28 שנות שירות בהן כיהן במגוון תפקידים, ביניהם כשוטר במגזר הפלילי ובמשך מספר שנים היה חבר קבוע בצח"מ שעסק בחקירת עבירות פשיעה חמורות. שימש במשך-20 כבוחן תנועה במשטרת ישראל ובמהלכן טיפל וחקר אלפי אירועי תאונות דרכים, לרבות קטלניות ומורכבות וכן עסק בחקירת עבירות תעבורה חמורות. עבר הכשרות רבות ומוסמך בהפעלת מכשירי אכיפה שונים.


בתחום המשפט הפלילי המשרד נותן ייעוץ משפטי במהלך החקירה, ייצוג בשלבים השונים של ההליך הפלילי והגשת בקשות רלוונטיות וחשודים ונאשמים בהליכים פליליים כגון: בהליכי חקירה מעצר ימים נפגעי עבירה בעבירות מסוג: איומים, תקיפה, אלימות במשפחה ועוד.


בתחום דיני התעבורה: דגש מיוחד ניתן במשרד ללקוחות המעורבים בתאונות דרכים קשות וקטלניות והייצוג במקרים אלה ניתן במשך כל שעות היממה, מתוך אמונה כי ייצוג משפטי הולם מתחיל עוד בטרם החלה החקירה המשטרתית או מוקדם ככל האפשר תוך שאיפה לייצג את הלקוח כבר בזירת התאונה. במידת הצורך לעורך הדין יתלווה גם בוחן תאונות דרכים לשם תיעוד ובחינת זירת האירוע או זירת התאונה.

 

המשרד מייצג נהגים ונאשמים המעורבים בכלל עבירות התעבורה, לרבות: תאונות דרכים נהיגה בשכרות נהיגה בזמן פסילה נהיגה ללא רישיון נהיגה שימוע וביטול פסילה מנהלית בקשה לביטול השבתת רכב דוחות תנועה מעבר באור אדום נהיגה במהירות מופרזת עתירות מנהליות כנגד משרד הרישוי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים שיטות ניקוד עבירות מסוג ברירת משפט (קנסות).

 

בתחום דיני מקרקעין המשרד עוסק ונותן ייעוץ והכוונה בכל הקשור לתחום המקרקעין והנדל"ן. עסקה של מכירת דירה ו/או רכישת דירה, הנה העסקה המשמעותית והמורכבת ביותר שאדם עושה במהלך חייו. המשרד נותן ליווי מקצועי וצמוד לאורך כל התהליך, מתחילתו ועד סופו, לרבות בתחום: רישום זכויות הסכמי שכירות קניה ומכירה של מקרקעין, מסחרי ופרטי מיסוי מקרקעין רישום משכנתאות פינוי מקרקעין ליקויי בנייה

 

המשרד ממוקם: חיפה, דרך העצמאות-61 (קומה-2). שעות פעילות המשרד: בימים א-ה, בין-09:00 ועד-17:00. במקרים דחופים 24/7.

שפות: עברית, רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 10/01/2023

    ממליצה בחום על עו"ד סיוון משיחוב- אין ספק שבחרנו את האדם המקצועי ביותר לטיפול בתיק שלנו ! ליווי מקצועי, אמין ואנושי לאורך כל הדרך!
     

  • 10/01/2023

    קיבלתי ייעוץ מקצועי מאד תודה רבה
     

  • 10/01/2023

    עורך דין משכמו ומעלה עזר לי במקרה של דו"ח כספי ונקודות, עם לוח זמנים קצר ביותר . מכיר את המערכת מקרוב לאור ניסיון של עשרות שנים כבוחן תנועה מומלץ ביותר !!
     

  • 04/01/2023

    עו"ד משיחוב עשה עבודה מעולה בייצוג שלי! אין ספק שהוא האדם המתאים ביותר לייצוג בתיקי תעבורה עם ניסיונו העשיר גם במשטרה. ממליץ בחום ומודה מאוד על הליווי לאורך הדרך.
     

עו"ד סיון ציון משיחוב
פניה ישירה אל עו"ד סיון ציון משיחוב

למעלה